29–31 жовтня 2020 року в межах міжнародного проєкту «Фінська підтримка реформи української школи. Навчаємось разом» проводились навчальні тренінги «Оцінювання в початковій школі: практики та інструменти оцінювання» для педагогів пілотних шкіл, які мають досвід проведення тренінгів з питань НУШ (учителів-тренерів).
У заходах узяли участь 150 освітян, серед них – методист кафедри педагогіки та психології ЛОІППО Яна Чернишова та представники пілотних закладів освіти Луганської області: Лариса Слюсарева, заступник директора з навчально-виховної роботи Сєвєродонецького навчально-виховного комплексу «Спеціалізована школа-колегіум Національного університету «Києво-Могилянська академія» та Ірина П’ятковська й Інна Кулачко, учителі початкових класів закладу; Юлія Пригорнєва, учитель початкових класів Попаснянської багатопрофільної гімназії № 25; Лариса Кисельова, учитель початкових класів Сватівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8.
Навчання складалось із серії інтерактивних вебінарів, які проводились на платформі Zoom. З педагогами працювали фінські тренери: Аня Хурінайнен-Косунен, учитель початкових класів, учитель-предметник, викладач Школи підготовки вчителів Віккі Гельсінського університету, магістр освіти, і Рійя Палмквіст, учитель початкових класів, учитель для дітей з особливими освітніми потребами, радник Національного агентства Фінляндії з питань освіти, доктор наук.
Під час навчання освітяни ознайомились із метою та культурою оцінювання в школі, поглибили знання про нові інструменти оцінювання, зокрема опрацювали такі теми:
- Мета та культура оцінювання в школі.
- Навички вчителів з оцінювання.
- Практики оцінювання та допомога в навчанні.
- Удосконалення навичок учителів та учнів з оцінювання.
- Оцінювання інтегрованих дисциплін і ключових компетентностей.
- Підвищення культури оцінювання в школі: оцінювання вчителем, учнем і батьками.
- Річний план оцінювання.
Цінний досвід, нові знання, інтерактивне спілкування з колегами, рефлексія щодо українського підходу до культури оцінювання відповідно до Концепції НУШ стануть мотивацією до подальшого впровадження набутого досвіду в освітній процес.
Бажаємо тренерам-пілотам плідної праці, нових знань і можливостей, удосконалення педагогічної майстерності, упевненості та наснаги!