LearningApps – онлайн-конструктор, за допомогою якого можна створювати інтерактивні навчально-методичні матеріали й різноманітні цікаві завдання, комбінуючи 19 шаблонів (тест, кросворд, вікторина, філворд, стрічка часу, пазл тощо). Створення власних розробок потребує мінімуму зусиль.
Крім того, на сайті у відкритому доступі міститься велика база напрацювань інших користувачів з 32 навчальних дисциплін (історія, географія, математика, іноземні мови тощо).
Доступ до сервісу – за посиланням https://learningapps.org/7443020.
- Деталі
- Категорія: Історія та правознавство
Обласний семінар-тренінг «Методи побудови уроку історії за технологією розвитку критичного мислення»
Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 19 травня 2020 року відбувся обласний семінар-тренінг «Методи побудови уроку історії за технологією розвитку критичного мислення» для вчителів історії та правознавства закладів загальної середньої освіти. Захід проводився в онлайн-форматі за допомогою сервісу Google Classroom.
Модератором семінару-тренінгу виступила методист кафедри соціально-гуманітарних дисциплін та методики їх викладання ЛОІППО Ірина Хайло.
- Деталі
- Категорія: Історія та правознавство
Активне навчання дуже важливе в дистанційному форматі, адже чим більше буде творчої діяльності, тим активнішою буде робота учнів. Водночас потрібно пам’ятати, що ми вчимося не просто з досвіду, а з рефлексії цього досвіду. Учителі використовують інформацію з оцінювання для корегування навчання та забезпечення правильного виконання учнями завдань.
Ми розробляємо контент не для перевірки пам’яті учнів, а для того, аби їх навчити застосовувати знання на практиці. Одна справа, коли ми в класі передаємо дітям те, що дуже добре знаємо, інша — зробити так, аби ці знання з’явилися в їхніх головах, до того ж, коли учні працюють удома. Тому важливо знати й використовувати інструменти, які допомагають нам миттєво отримувати зворотний зв’язок навіть в умовах дистанційного навчання.
Пропонуємо переглянути вебінар «Дистанційне навчання: інструменти для отримання миттєвого зворотного зв’язку» від освітнього проєкту «Всеосвіта» за посиланням https://vseosvita.ua/webinar.
- Деталі
- Категорія: Історія та правознавство
Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 12–13 травня 2020 року відбувся семінар-тренінг «Історичні паралелі євроінтеграції України» для вчителів історії та правознавства закладів освіти Луганської області.
Онлайн-захід проводила завідувач кафедри соціально-гуманітарних дисциплін та методики їх викладання Олена Короткова. У семінарі-тренінгу взяли участь педагогічні працівники закладів освіти міста Кремінної, Біловодського, Попаснянського, Сватівського й Старобільського районів, Білокуракинської ОТГ.
- Деталі
- Категорія: Історія та правознавство
Гейміфікація (ігрові рішення, ігрові елементи, прикладні ігри тощо) та її застосування в освітньому процесі є необхідною передумовою як досягнення дидактичних цілей, так і забезпечення повноцінного та всебічного розвитку здобувачів освіти, формування компетенцій і надкомпетентнісних навичок, якими має володіти повноцінна проактивна особистість відповідно до завдань НУШ.
Часто від високого психологічного напруження та навантаження на уроці дитина втрачає інтерес до навчальної діяльності, а також не має достатньої мотивації і не виявляє ініціативи. Кожен учитель намагається всіляко урізноманітнити роботу на уроці, проте чи доцільно переводити навчальну діяльність в ігрову? Де та тонка грань, щоб не перетворити урок на каламбур? Як використати дух змагань на уроці? Відповіді на ці запитання ви можете знайти, переглянувши вебінар від освітнього проєкту «На Урок» за посиланням https://www.youtube.com/watch.
- Деталі
- Категорія: Історія та правознавство