Формування в учнівської молоді морально-духовних ціннісних орієнтацій: проблеми, пошуки, перспективи
Відповідно до плану роботи Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти 12 червня 2018 року відбувся обласний науково-методичний семінар «Формування в учнівської молоді морально-духовних ціннісних орієнтацій: проблеми, пошуки, перспективи» для методистів з виховної роботи та методистів, які відповідають за викладання курсів духовно-морального спрямування у міських (районних) методичних кабінетах (центрах).
Головними завданнями заходу були: окреслення пріоритетних напрямів сучасної освіти щодо формування духовно-моральних цінностей в учнів; обмін напрацюваннями учителів, які викладають курси духовно-морального спрямування, та поширення позитивного досвіду з метою впровадження предметів даного спрямування у навчання.
Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО на 2018 рік 14 червня відбулась моніторингова зустріч з представництвом Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні, а саме з координаторами та тренерами навчань з розвитку життєвих навичок та психосоціальної підтримки учнів, що навчаються близько лінії розмежування.
Зустріч проводилась у межах реалізації проекту «Комплексна психосоціальна підтримка та допомога найуразливішим групам населення поблизу лінії зіткнення».
З 9 по 11 червня 2018 року у місті Києві проходив семінар з питань освіти з урахуванням конфлікту. Організатори навчання – Освітній Кластер в Україні за підтримки ЮНІСЕФ та Save the Children. Основною метою тренінгу було ознайомлення учасників з принципами освіти з урахуванням конфлікту, що стане початком для формування спільноти, яка буде впроваджувати згадані принципи в Україні в межах своїх організацій.
У період з 04 по 08 червня 2018 року в Луганській області проходила ІІІ підсумкова очна сесія для педагогічних працівників початкової школи (I група), у рамках якої тренери опрацювали з педагогами такі модулі: «Інтеграція: тематичний та діяльнісний підхід», «Особливості викладання навчальних предметів «Я досліджую світ», «Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів», «Основні аспекти процесу оцінювання», «Основи інклюзивної освіти», «Гра по- новому, навчання по-іншому».
Тестові завдання для перевірки засвоєння змісту навчальних модулів Програми підготовки супервізорів
Луганський ОІППО проводить тестування з метою оцінювання якості навчальних занять і вирішення завдань Програми підготовки супервізорів для проведення супервізії педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти відповідно до Концепції «Нова українська школа».
Просимо дати відповідь на кожне запитання.
Для заповнення форми необхідно перейти за посиланням https://onlinetestpad.
Тестові завдання для перевірки засвоєння змісту навчальних модулів Регіональної програми підвищення кваліфікації керівників ЗЗСО відповідно до вимог Концепції «Нова українська школа»
Луганський ОІППО проводить тестування з метою оцінювання якості навчальних занять і вирішення завдань Регіональної програми підготовки тренерів-педагогів.
Просимо дати відповідь на кожне запитання.
Для заповнення форми необхідно перейти за посиланням https://docs.google.com/forms/d.
Анкетування для керівників, які підвищували кваліфікацію за Регіональною програмою підготовки керівників закладів загальної середньої освіти відповідно до вимог Концепції «Нова українська школа»
Луганський ОІППО прагне покращити якість навчальних занять (тренінгів), проведених тренерами з метою підготовки Вас до роботи в умовах Нової української школи, та обов’язково врахувати Ваші потреби. Будемо вдячні за співпрацю і подання ідей щодо вдосконалення змісту, форм та методів навчальних занять (тренінгів).
Прохання максимально чітко відповідати на запропоновані запитання анкети, обираючи найважливіші, на Ваш погляд, відповіді.
Для заповнення форми потрібно перейти за посиланням https://docs.google.com/forms/d.
Анкетування «Якість навчальних занять (тренінгів) щодо підготовки асистентів учителів для роботи в умовах інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти відповідно до вимог Концепції «Нова українська школа»
Обласний ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти Луганського ОІППО проводить анкетування «Якість навчальних занять (тренінгів) щодо підготовки асистентів учителів для роботи в умовах інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти відповідно до вимог Концепції «Нова українська школа».
Пропонуємо заповнити форму зворотного зв’язку щодо вдосконалення змісту, форм і методів навчальних занять (тренінгів). Будемо вдячні вам за співпрацю та надані ідеї!
Для заповнення форми необхідно перейти за посиланням https://docs.google.com/forms/d.
Луганський ОІППО проводить тестування «Якість навчальних занять (тренінгів) щодо підготовки тренерів-педагогів для підвищення кваліфікації керівників закладів загальної середньої освіти відповідно до вимог Концепції «Нова українська школа» з метою оцінювання якості навчальних занять і вирішення завдань Регіональної програми підготовки тренерів-педагогів.
Для надання відповідей на тестові запитання потрібно перейти за посиланням https://docs.google.com/forms/d.
Анкетування «Якість навчальних занять (тренінгів) щодо підготовки тренерів-педагогів для підвищення кваліфікації керівників закладів загальної середньої освіти відповідно до вимог Концепції «Нова українська школа»
Луганський ОІППО проводить анкетування «Якість навчальних занять (тренінгів) щодо підготовки тренерів-педагогів для підвищення кваліфікації керівників закладів загальної середньої освіти відповідно до вимог Концепції «Нова українська школа». Будемо вдячні вам за співпрацю та подання ідей щодо вдосконалення змісту, форм і методів навчальних занять (тренінгів), організацію проведення очних сесій та планування роботи.
Щоб пройти анкетування, необхідно перейти за посиланням https://docs.google.com/forms/d.
Прохання відверто відповідати на запропоновані запитання анкети, обираючи найважливіші, на Ваш погляд, відповіді.
Анкетування «Визначення професійних потреб і труднощів учителів 1-класів для проведення супервізії та підвищення якості викладання в Новій українській школі»
Луганський ОІППО проводить анкетування «Визначення професійних потреб і труднощів учителів 1-класів для проведення супервізії та підвищення якості викладання в Новій українській школі» вчителів 1-х класів, які почали у 2018/2019 навчальному році роботу над упровадженням Державного стандарту початкової освіти.
Щоб пройти анкетування, потрібно перейти за посиланням https://goo.gl/forms/mha8fMuSrbB5hdaV2 .
Тести вихідного моніторингу для слухачів курсів підвищення кваліфікації вчителів закладів загальної середньої освіти (класів), у яких діти навчаються мовами національних меншин, для роботи в умовах Нової української школи
Тестування вчителів-предметників, які викладають у закладах загальної середньої освіти (класах), у яких діти навчаються мовами національних меншин (російською мовою), та які навчаються у Луганському ОІППО за Регіональною програмою підвищення кваліфікації.
На виконання тесту відводиться 1 година.
Після того, як відповіді надіслано, Ваш тест буде оброблений та оцінений «зараховано» або «не зараховано». Відповідь Ви зможете побачити на екрані.
Щоб пройти тестування, потрібно перейти за посиланням https://goo.gl/forms/
Анкетування «Якість навчальних занять (тренінгів) щодо підготовки педагогічних працівників до роботи в умовах Нової української школи»
Луганський ОІППО проводить анкетування «Якість навчальних занять (тренінгів) щодо підготовки педагогічних працівників до роботи в умовах Нової української школи» для покращення якості навчальних занять (тренінгів), проведених тренерами та тренерами-педагогами у продовж 3-х очних сесій, з метою підготовки Вас до роботи в умовах Нової української школи. Будемо вдячні Вам за співпрацю та подання ідей щодо удосконалення змісту, форм та методів навчальних занять (тренінгів), організацію проведення очних сесій та планування роботи.
Щоб пройти анкетування, потрібно перейти за посиланням https://goo.gl/m1u4M4.
Прохання максимально повно відповідати на запропоновані запитання анкети, обираючи найважливіші на Ваш погляд відповіді.
У Луганському ОІППО 07 червня 2018 року відбувся фінальний етап проекту професійного розвитку «Стаття як вид науково-видавничої діяльності педагога освітнього закладу» для методистів методичних районних (міських) методичних кабінетів (центрів), заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти. Відповідно до положень Концепції «Нова Українська школа» сучасний педагог повинен мати навички правильної роботи з інформацією, як-от: диференціювання, систематизування, аналіз, порівняння з фактами реальної дійсності – і на цій основі формувати власні думки, прагнути до постійного вдосконалення та професійного зростання.
На сайті 89 гостей та 0 користувачів