Сьогодні розпочалась реєстрація для участі в зовнішньому незалежному оцінюванні.
В Україні очікують понад 346 тисяч учасників тестування, які цього року завершуватимуть здобуття повної загальної середньої освіти: це і випускники шкіл, і учні (слухачі, студенти) закладів професійної (професійно-технічної), вищої освіти. У ЗНО зможуть також узяти участь випускники закладів освіти минулих років.
Абітурієнти матимуть можливість скласти тестування щонайбільше з чотирьох навчальних предметів. Загалом ЗНО проводиться з 11 навчальних предметів.
01 лютого 2020 року в місті Сєвєродонецьку відбулась регіональна (не)конференція #міnіEdCampSievierodonetsk 2020 «Освітній простір для щасливої дитини», мета якої – сформувати спільноту відповідального вчительства.
Уже п’ятий рік поспіль проводяться заходи у форматі EdCamp за сприяння МОН України та партнерів U.S. Embassy Kyiv Ukraine, UNDP Ukraine / ПРООН в Україні, USAID_ВзаємоДія, EdPro.ua, Нова Українська Школа, Ранкова освіта.
У вересні 2019 року чотири освітніх заклади Луганщини долучились до когорти передових шкіл України, які впроваджують усеукраїнський науково-педагогічний проєкт «Інтелект України», розроблений командою провідних науковців Харкова на чолі з доктором педагогічних наук Іриною Гавриш.
На сьогодні за програмою проєкту, що втілює концепцію виховання і навчання дітей у закладах загальної середньої освіти на основі передових, найбільш ефективних методик, працюють два освітніх заклади міста Рубіжного: загальноосвітні школи № 8 і № 9, комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс Сватівська загальноосвітня школа І ступеня – гімназія» та середня загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів № 13 міста Сєвєродонецька.
Інститут обдарованої дитини Національної академії педагогічних наук України та Національний центр «Мала академія наук України» проводить VІІІ Всеукраїнський конкурс «Творчий учитель – обдарований учень».
Головна мета конкурсу – створення умов для творчої реалізації педагогів, поширення їхнього інноваційного досвіду щодо впровадження в практику роботи особистісно орієнтованих, компетентнісних підходів до освіти обдарованих дітей і молоді, підвищення ролі та статусу творчих освітян.
29 січня 2020 року на базі ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Луганського ОІППО (м. Рубіжне) відбувся обласний науково-методичний семінар «Організаційні засади діяльності асистента вихователя закладу дошкільної освіти», у якому взяли участь педагоги ЗДО міст Сєвєродонецька, Лисичанська, Рубіжного, Новопсковського, Троїцького, Білокуракинського, Попаснянського, Кремінського, Сватівського й Станично-Луганського районів.
27 січня 2020 року завершився фінальний етап обласного туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020» конкурсним випробуванням «Урок» у номінація «Хімія».
У середині XVII століття на основі попередніх наробок учителів-практиків чеський педагог Ян Амос Коменський уперше здійснив наукове обґрунтування сутності уроку, що з того часу посів провідне місце в освітній системі більшості країн світу.
Навчальна діяльність учителя та учня значною мірою зосереджується на уроці. Якість підготовки школярів з тієї чи іншої навчальної дисципліни визначається рівнем проведення заняття, його змістовною і методичною наповненістю, атмосферою.
На сайті 50 гостей та 0 користувачів