У лютому відбувся триденний тренінг з національно-патріотичного виховання «Я люблю Україну» для директорів, заступників директорів з НВР, педагогів-організаторів закладів загальної середньої освіти Новоайдарського району.
Тренінг проводився з метою розвитку професійної компетентності педагогів щодо організації та здійснення національно-патріотичного виховання дітей і учнівської молоді в умовах суспільно-політичних викликів у закладах освіти.
Модератором заходу виступила сертифікований тренер, методист кафедри управління освітою Світлана Лазарєва.
14 лютого під час інтерактивної лекції «Патріотизм як суспільна та особистісна цінність» учасники розглянули проблему патріотизму в сучасному осмисленні, визначили поняття «патріотизм» та його складові, зосередили увагу на життєвих цінностях особистості. У групах педагоги опрацювали «Стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016–2020 роки». Переглядаючи документ, учасники тренінгу визначили:
- які проблеми актуалізувалися у зв'язку з браком уваги до питань національно-патріотичного виховання на державному рівні;
- у чому полягає змістовне наповнення національно-патріотичного виховання;
- за якими напрямами пропонується здійснювати завдання Стратегії;
- що потрібно зробити для ефективної реалізації Стратегії.
20 лютого учасники тренінгу визначили нові акценти національно-патріотичного виховання. Зустріч була присвячена темі «Сучасні підходи та методи у національно-патріотичному вихованні». Педагоги розробили різноманітні й цікаві «Патріотичні кросворди», використовуючи кластерний метод. Вправа «Діалог» допомогла відпрацювати наративний метод. Багато запитань викликав рефлексивно-експліцитний метод.
21 лютого учасники семінару-тренінгу розглянули тему «Аргументація у національно-патріотичному вихованні», де кожен аргументував свою патріотичну позицію за допомогою метода «Прес». У групах педагоги написали «Листи до байдужих». Жваво обговорювали тему «Суспільна солідарність і партнерство у національно-патріотичному вихованні, визначили можливих партнерів освітян у цьому питанні та особливості партнерської взаємодії у процесі формування патріотизму. Друга половина зустрічі була присвячена темі «Виклики і загрози у національно-патріотичному вихованні».
Руханки, які постійно проводили під час тренінгу, сприяли активізації учасників, створювали приємну атмосферу та сприяли ефективності у роботі.
Учасники підбили підсумок навчання за допомогою вправи «Два кольори», яка визначила нові методичні завдання педагогічних працівників.
Час сплинув непомітно, тренінг пройшов у жвавій та доброзичливій атмосфері.
По закінченню триденного тренінгу з національно-патріотичного виховання «Я люблю Україну» учасники отримали сертифікати. Сертифікат засвідчує, що педагог-організатор пройшов навчання за програмою тренінгу.