Побудова перспективи засобами графіки на практичних заняттях з образотворчого мистецтва

Термін роботи групи: 2016 (ІХ)-2018 (VІ)

Керівник групи:

ІВАНОВА

Інна Юріївна,

методист кафедри педагогіки і психології ЛОІППО, вчитель вищої категорії КПНЗ «Сєвєродонецька дитяча художня школа»

Члени групи:

ТЄЛУШКІНА

Ольга Анатоліївна,

учитель вищої кваліфікаційної категорії КЗ «Лисичанської ДШМ № 1», викладач рисунку, живопису Донбаського державного технічного університету

ПТІЦИНА

Юлія Миколаївна,

учитель другої кваліфікаційної категорії комунального закладу «Великочернігівської спеціалізованої школи с поглибленим вивченням окремих предметів та курсів І-ІІІ ступенів Станічно-Луганського району»

ПТІЦИНА

Світлана Олексіївна,

учитель І кваліфікаційної категорії КЗ «Верхньобогданівський навчально-виховний комплекс Станічно-Луганського району»

ЦИМБАЛЮК

Олена Анатоліївна,

учитель вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист Сєвєродонецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5

УЛБАБЯН

Тетяна Борисівна,

учитель вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист Сєвєродонецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4

КОВАЛЬЧУК

Неля Олексіївна

вчитель першої кваліфікаційної категорії,  Сєвєродонецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 17

 

ОХРІНА

Ірина Іванівна,

вчитель вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель Сєвєродонецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 16

Основні питання для розгляду та виконання в 2016-2017 навчальному році

1.  Ґрунтовне вивчення науково-педагогічної літератури з теми: «Повітряна перспектива засобами графіки» (перспектива вулиць) й «Фронтальна та углова перспектива» (інтер’єр, екстер’єр).

2. Круглий стіл «Види графічних технік: їхнє використання в умовах сучасного уроку. Використання ІКТ на уроках образотворчого мистецтва з метою оцінювання їхньої методичної цінності, доцільності та ефективності.

3. Аналіз результатів упровадження ІКТ на уроках образотворчого мистецтва.

Створення бази методичних розробок (уроків, презентацій, наочного матеріалу) для вчителів образотворчого мистецтва  та інтегрованого курсу «Мистецтво» з теми: «Побудова перспективи на практичних заняттях з образотворчого мистецтва».

 Кінцевий результат роботи творчої групи  

1. Методичні розробки уроків у форматі колективної статті.

2. Презентації, наочний матеріал для вчителів образотворчого мистецтва  та інтегрованого курсу «Мистецтво».

 

Презентація «Стратегії та методи навчання дітей з розладами аутичного спектру в інклюзивному середовищі» (Гарькавець Я. І., учитель 2-го класу Кремінської загальноосвітньої школи I-III cтупенів № 4 Кремінського району Луганської області)

Презентація «Взаємодія педагогів з батьками в системі інклюзивної освіти» (Гарькавець Я. І., учитель 2-го класу Кремінської загальноосвітньої школи I-III cтупенів № 4 Кремінського району Луганської області)

Презентація «Аспекти професійної діяльності педагогів початкової школи в інклюзивному класі» (Гарькавець Я. І., учитель 2-го класу Кремінської загальноосвітньої школи I-III cтупенів № 4 Кремінського району Луганської області)

Проєкти вчителя початкових класів Пріснікевич О.В. (КНВК «Рубіжанський ліцей»)

Хмарні сервіси GOOGLE – сучасні інструменти організації шкільного освітнього процесу (з досвіду роботи)» (Л. Бондар, Ж. Шиліна)

З досвіду роботи Л. П. Коваленко, учителя біології Кремінської загальнооосвітньої школи I–III ступенів № 1 Кремінської міської ради, щодо розвитку обдарованості учнів на основі використання досідницької діяльності в гуртковій роботі

Передовий досвід роботи освітян Луганщини / І. І. Цимбал, С. О. Жерліцин, О. В. Касьянова / за заг. ред. С. О. Жерліцина. – Харків : Видавництво «Точка», 2016. – 232 с.

Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 11–14 вересня 2020 року був реалізований проєкт професійного розвитку «Спортивний туризм як засіб національно-патріотичного виховання дітей та молоді» для керівників гуртків туристсько-краєзнавчого й національно-патріотичного напрямів закладів освіти Луганської області.

Заходи для освітян проведені кафедрою управління освітою Луганського ОІППО спільно з Луганським обласним центром дитячо-юнацького туризму і краєзнавства (ЛОЦДЮТК).

У проєкті професійного розвитку (далі – ППР) узяли участь заступники директорів з виховної роботи, керівники гуртків туристсько-краєзнавчого та національно-патріотичного напрямів, учителі фізичної культури, предмета «Захист України» й інших навчальних дисциплін, керівники роїв з 10 міст, районів та ОТГ Луганської області.

Дочірні категорії