1. Кечик О. О. Форми та методи самостійної роботи студентів педагогічного коледжу / О. О. Кечик // Електронний вісник Донбасу. – 2011. – № 1.
  2. Кечик О. О. Організація самостійної роботи студентів педагогічного коледжу з іноземної мови / О. О. Кечик // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2011. – № 3. – С. 84–89.
  3. Кечик О. О. Використання інноваційних технологій при організації самостійної роботи студентів педагогічного коледжу / О. О. Кечик, О. О. Харченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. – 2011. – № 21. – С. 73–79.
  4. Кечик О. О. Організація самостійної роботи студентів педагогічного коледжу при вивченні іноземної мови / О. О. Кечик // Актуальні проблеми слов’янської філології. – Бердянськ : БДПУ, 2012. – Вип. XXV. – C. 387–395.
  5. Кечик О. О. Інформаційні технології – складова ефективної організації самостійної роботи студентів педагогічного коледжу / О. О. Кечик, О. О. Буряк // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. – 2012. – № 20. – С. 95–101.
  6. Кечик О. О. Застосування інноваційних педагогічних технологій при організації самостійної роботи студентів педагогічного коледжу / О. О. Кечик, О. О. Харченко // Науковий вісник Донбасу. – 2013. – № 1.
  7. Кечик О. О. Педагогічна система організації самостійної роботи студентів педагогічного коледжу / О. О. Кечик // Проблемы современного педагогического образования. – Ялта : РИО КГУ, 2014. – Вып. 45. – Ч. 5. – С. 136–141.
  8. Кечик О. А. Организация самостоятельной работы студентов педагогического колледжа / О. А. Кечик // Нижегородское образование. – Нижний Новгород : ГБОУ ДПО «Нижегородский інститут развития образования», 2014. – № 4. – С. 153–158.
  9. Кечик О. О. Проблеми організації самостійної роботи студентів / О. О. Кечик, О. О. Гуцкало // Наука в інформаційному просторі : зб. наук. праць IV Міжнар. наук.-практ. конф., 15–16 жовтня 2008 р. – Дніпропетровськ : ПДАБА, 2008. – Т 3. – С. 33–34.
  10. Кечик О. О. Організація самостійної роботи студентів педагогічного коледжу / О. О. Кечик // Наукова молодь : матеріали IV Міжнар. наук.-практ. конф. / Міністерство освіти і науки України, Міжнародна академія наук педагогічної освіти [та ін.]. – Луганськ : Знання, 2008. – С. 116–118.
  11. Кечик О. О. Форми та методи організації самостійної роботи студентів / О. О. Кечик // Наукова молодь : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. / Міністерство освіти і науки України, Міжнародна академія наук педагогічної освіти [та ін.]. – Луганськ : СПД Рєзніков В. С., 2009. – С. 40–42.
  12. Кечик О. О. Організація самостійної роботи з іноземної мови з використанням інноваційних технологій / О. О. Кечик // Підготовка майбутнього фахівця до професійної діяльності в умовах інноваційного освітнього простору : зб. матеріалів регіональної наук.-практ. конф., 23 березня 2011 р., Частина 1 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, КВНЗ «Донецький педагогічний коледж». – Донецьк : КВНЗ «Донецький педагогічний коледж», 2011. – С. 264–269.
  13. Кечик О. О. Самостійна робота як складова підготовки майбутніх учителів іноземної мови / О. О. Кечик // Педагогічна освіта: стан розвитку, проблеми, перспективи : матеріали регіональної наук.-практ. конф., 22 березня 2012 р. / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Управління освіти і науки Луганської облдержадміністрації [та ін.]. – Стаханов : СПД Рєзніков В. С., 2012. – С. 77–79.
  14. Кечик О. О. Організація самостійної роботи студентів з іноземної мови засобами проектної технології / О. О. Кечик // Проектна технологія як засіб розвитку усного мовлення : зб. матеріалів регіонального наук.-практ. семінару, 28 листопада 2012 р. / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, ВП «Лисичанський педагогічний коледж ЛНУ імені Тараса Шевченка». – Лисичанськ : ВП «ЛПК ЛНУ імені Тараса Шевченка». – 2012. – С. 15–19.
  15. Кечик О. О. Організація самостійної роботи студентів педагогічного коледжу в світлі Болонського процесу / О. О. Кечик // Вища освіта в Україні і Болонський процес: стан, проблеми і перспективи : матеріали Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 3 грудня 2012 р. / Асоціація навчальних закладів України приватної форми власності, Європейський університет. – К. : Вид-во Європ. ун-ту, 2013. – С. 58–61.
  16. Кечик О. О. Комп’ютерні технології – один із методів ефективної організації самостійної роботи студентів з іноземної мови / О. О. Кечик, А. М. Тур // Інтеграція наукової і навчальної роботи: проблеми, досвід, інновації : матеріали міжвузівської регіональної наук.-практ. конф., 19 березня 2013 р. / Міністерство освіти і науки України, Департамент освіти і науки Луганської облдержадміністрації [та ін.]. – Лисичанськ : ТОВ «Лисичанська друкарня», 2013. – С. 85–87.
  17. Кечик О. О. Форми та методи організації самостійної роботи студентів / О. О. Кечик // Наукова молодь: інноваційні підходи в освіті і науці : зб. тез І Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 21–28 лютого 2011 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «Луганський національний університет ім. Тараса Шевченка». – Луганськ : Глобус, 2011. – С. 70–73.
  18. Кечик О. О. Використання інноваційних технологій при організації самостійної роботи студентів педагогічного коледжу / О. О. Кечик, О. О. Харченко // Наукова молодь: інноваційні підходи в освіті і науці : зб. тез ІІ Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 20–26 лютого 2012 р. / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка». – Луганськ : Глобус, 2012. – С. 94–96.
  19. Kechik O. The application of innovative pedagogical technologies in the organization of students’ self-work of pedagogical college / O.Kechik, O. Kharchenko// Scientific Youth: Education and Science : book of abstracts of the III International Scientific-Practical Internet-conference, February, 18 / Luhansk Taras Shevchenko National University, Council of Young Scientists. – Luhansk : SI «LNU», 2013. – P. 123–125.
  20. Kechik O. Organization of students’ self-work of pedagogical college by means of innovative pedagogical technologies / O. Kechik, O. Kharchenko // Scientific Youth: Priorities of the World Science : festschrift of the IV International Scientific-Practical Conference, February, 20 / Luhansk Taras Shevchenko National University, Kazan (Volga Region) Federal University. – Luhansk :«LNU», LLC «Virtualnaya realnost», 2014.– P. 57–59.
  21. Кечик О. О. Organization of students’ self-work in foreign language by means of innovative technologies / О. О. Кечик // Ибрай Алтынсарин и актуальные проблемы развития профессионального образования в эпоху глобализации : матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Алтынсаринские чтения– 2015». – Рудный (Казахстан). – КГКП «Рудненский социально-гуманитарный колледж имени И. Алтынсарина», 2015. – С. 43–46.
  22. Кечик О. О. Organization of students’ self-work of foreign language by means of innovative technologies / О. О. Кечик // Інноваційна діяльність та дослідно-експериментальна робота в сучасній освіті. – Чернівці. – 2015.
  23. Кечик О. О. Мовленнєва культура студентів як складова фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи / О. О. Кечик // Слобожанська беседа-8. Екологія мови – екологія людських стосунків. – Старобільськ. – 2015. – С. 127–130.
  24. Кечик О. О. Содержательный компонент системы организации самостоятельной работы студентов педагогического колледжа / О. О. Кечик // Актуальні проблеми та перспективи розвитку сучасної педагогічної освіти. – Стаханов-Лисичанськ. – 2015. – С. 128–133.
  25. Кечик О. О. Організація позакласної роботи з іноземної мови в початковій школі / О. О. Кечик // Освіта на Луганщині. – 2015. – № 1. – С. 80–83.
  26. Кечик О. Інструменти андрагога: інтерактивні методи навчання / Ольга Кечик // Науково-методичний журнал «Освіта на Луганщині». – № 3 (44). – 2016. – С. 11–13
  27. Кечик О. О. Use of Technology in Teaching English / О. О. Кечик // Актуальні питання, проблеми та перспективи розвитку гуманітарного знання в сучасному інформаційному просторі: національний та інтернаціональний аспекти. – Канада. – 2016.
  28. Кечик О. О. Use of technology in teaching English / О. О. Кечик // Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка [матеріали III Міжнародної науково-практичної конференції]. – Суми, 2016.
  29. Кечик О. О. Інструменти андрагога: інтерактивне навчання / О. О. Кечик // Педагогічний вісник КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського». – 2016. – № 4 (40).
  30. Кечик О. О. Інструменти андрагога: інтерактивне навчання / О. О. Кечик // Застосування технологій бенчмаркінгу в організації навчального процесу в системі післядипломної педагогічної освіти [матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції]. – Харків, 2016.
  31. Кечик О. О. Innovative technologies in English language teaching / О. О. Кечик // Інноваційна діяльність та дослідно-експериментальна робота в сучасній освіті [матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції]. – Чернівці, 2016.
  32. Кечик О. О. Інструменти андрагога: інтерактивне навчання / О. О. Кечик // Педагогічний вісник. КЗ «КОІППО ім. В. О. Сухомлинського», 2016. № 4. С. 53–55
  33. Кечик О. О. Інструменти андрагога: інтерактивне навчання / О. О. Кечик // Науково-методичний журнал "Освіта на Луганщині. 2016. № 3. С. 11–13.
  34. Кечик О. О. Use of Technology in Teaching English / О. О. Кечик // Інформаційні технології – 2017. Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2017. С. 3–5
  35. Кечик О. О. Організація самостійної роботи студентів педагогічного коледжу в процесі вивчення соціально-гуманітарних дисциплін [Текст] / О. О. Кечик //  Педагогічні технології в сучасних наукових дослідженнях: досвід та інновації: монографія / ред. С. Я. Харченко. Старобільськ: Вид-во ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2017. С. 348–371.
  36. Кечик О. О. Інтерактивні технології в навчанні дорослого / О. О. Кечик // Релігія, релігійність, філософія та гуманітаристика в сучасному інформаційному просторі: національний та  інтернаціональний аспекти: зб. наукових праць (Канада – Сербія – Азербайджан – Польща – Україна, 30–31 грудня 2017 р.). Монреаль: CPM «ASF», 2017. С. 154–157.
  37. Кечик О. О. Національно-патріотичне виховання на уроках іноземної мови : тези конференції (дата звернення: 19.06.2018)
  38. Реалізація наскрізної змістової лінії «Громадянська відповідальність» у шкільній природничо-математичній освіті : навчально-методичний посібник / уклад. : Буряк О. О., Кечик О. О., Лисенко Н. І. Харків : «Друкарня Мадрид», 2018. 194 c.
  1. Калько І. В. Особливості формування гендерної культури майбутніх фахівців / І. В. Калько // Вісн. Луган. нац. ун-ту імені Тараса Шевченка. – 2011. – № 20 (231) :Пед. науки. – С. 245–248.
  2. Калько І. В. Гендерні аспекти в системі вищої освіти/ І. В. Калько // Вісн. Луган. нац. ун-ту імені Тараса Шевченка. – 2011. – № 4 (215) :Пед. науки. – С. 184–189.
  3. Калько І. В. Сутність гендеру в науковому базисі гендерної проблематики / І. В. Калько // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер. «Педагогіка і психологія» : зб. ст. – Ялта, 2011. – Вип. 34, ч. 2. – С. 88–92.
  4. Калько І. В. Критерії сформованості гендерної культури студентської молоді/ І. В. Калько // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер. «Педагогіка і психологія» : зб. ст. – Ялта, 2012. – Вип. 36, ч. 1. – С. 66–70.
  5. Калько І. В. Гендерна освіта і виховання студентської молоді як психолого-педагогічна проблема / І. В. Калько // Соціальна педагогіка:теорія та практика. – Вид-во : ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2012. – № 4. – С. 26–31.
  6. Калько І. В. Наповнення змісту дисциплін соціально-гуманітарного циклу гендерною тематикою як одна із умов формування гендерної культури студентської молоді / І. В. Калько // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер. «Педагогіка і психологія»: зб. ст. – Ялта, 2013. – Вип. 39, ч. 2. – С. 87–92.
  7. Калько І. В. Умови та можливості реалізації ідеї гендерної рівності студентської молоді / І. В. Калько // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – Вид-во : ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2013. – № 1. – С. 56–59.
  8. Калько І. В. Гендерна культура в духовно-моральному розвитку студентської молоді/ І. В. Калько // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. пр. / гол. ред. Г. П. Шевченко. – Луганськ, 2012. – Вип. 3 (50). – С. 65–72.
  9. Калько І. В.Використання інтерактивних технологій як одна із умов формування гендерної культури сучасної студентської молоді в процесі вивчення соціально-гуманітарних дисциплін / І. В. Калько // Зб. наук. пр. Уман. держ. пед. ун-ту ім. Павла Тичини. – Умань, 2013. – Ч. 2. – С. 176–180.
  10. Калько И. В. Анализ эффективности внедрения педагогических русловий формирования в процес се изучения социально-гуманитарных дисциплин по информационному критерию знаний / И. В. Калько // Апробация. – Махачкала, 2014. – № 2 (17). – С. 63–66.
  11. Калько І. В. Гендерна освіта і виховання в сучасних соціокультурних умовах/ І. В. Калько // Освіта та наука в умовах глобальних викликів : матеріали ІV міжнар. наук.-практ. конф., 10–12 черв. 2011 р. – Судак, 2011. – С. 56–57.
  12. Калько І. В. Діагностування процесу формування гендерної культури студентів вищих навчальних закладів за інформаційно-знаннєвим критерієм / І. В. Калько // Статистичний та інтерактивний аналіз даних у медико-гуманітарних дослідженнях (SIAD-2012) : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. INTERNET–конф. (12–23 берез. 2012 р.). – Луганськ, 2012. – С. 69–70.
  13. Калько І. В. Діагностування процесу формування гендерної культури студентів вищих навчальних закладів за практико-поведінковим критерієм / І. В. Калько// Освіта та наука в умовах глобальних викликів : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф., 7–9 черв. 2012 р. – Судак, 2012. – С. 54–57.
  14. Калько І. В. Зміст та особливості гендерної культури сучасної студентської молоді/ І. В. Калько // Теория и практика воспитания современной молодежи: ценности, содержание, технологии: материалы междунар. науч.-практ. конф., (Луганск, 4 окт. 2012 г.). – Луганск, 2012. – С. 88–91.
  15. Калько І. В. Стан сформованості гендерної культури студентської молоді за особистісно-змістовним критерієм / І. В. Калько // Актуальні проблеми українознавства : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. – К., 2012. – С. 278–281.
  16. Калько І. В. Концептуальні ідеї формування гендерної культури студентської молоді в процесі вивчення соціально-гуманітарних дисциплін / І. В. Калько // Статистичний та інтерактивний аналіз даних у медико-гуманітарних дослідженнях (SIAD-2013) : матеріали ІV Всеукр. наук.-практ. INTERNET-конф., (11–22 берез. 2013 р.). – Луганськ, 2013. – С. 58–59.
  17. Калько И. В. Характеристика уровня сформированности гендерной культуры студенческой молодежи в процессе изучения социально-гуманитарных дисциплин / И. В. Калько // Гуманизация обучения и воспитания в системе образования: теория и практика : материалы II междунар. науч.-практ. конф., 20–21 марта 2013 г. – Прага, 2013. – С. 106–113.
  18. Калько И. В. Определение уровня сформированности гендерной культуры студенческой молодежи в процессе изучения социально-гуманитарных дисциплин / И. В. Калько // Современные технологии управления : материалы Междунар. науч. конф. «Развитие теории и практики педагогики, педагогической и социальной психологии в условиях обновления системы образования». – СПб., 28–30 апр. 2013. – С. 214–220.
  19. Гришак С. М., Калько І. В. Сутність та особливості гендерної культури як теоретичне підґрунтя її формування у студентської молоді / Калько І. В. / Гришак С. М., Калько І. В. // Електронне наукове фахове видання «Науковий вісник Донбасу» – № 4 (28), 2014. 
  20. Калько І. В. Позааудиторна робота зі студентами як одна з форм руйнування усталених та формування сучасних гендерних уявлень / І. В. Калько // Гендерна парадигма освітнього простору : зб. наук. пр. / гол. ред. Т. О. Дороніної. – Кривий Ріг : ВЦ КГПІ ДВНЗ «КНУ». – 2015.  –Вип. 1.  – С. 94–98.
  21. Калько І. В. Гендерно-культурні аспекти нормативно-правового забезпечення студентської молоді / І. В. Калько // Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії : ХУІ Міжнар. наук.-прак.INTERNET–конф., (1–2 серп. 2015 р.). – Переяслів-Хмельницький, 2015. – С. 60–61.
  22. Калько І. В. Використання інтерактивних технологій в процесі викладання гендерно-спрямованого матеріалу / І. В. Калько // Гендерна політика міст : матеріали ІУ Міжнар. наук.-прак. конф., Харків 6–7 жовт. 2015 р. – С. 103–106.
  23. Калько І. В. Особливості інтеграції гендерних технологій в навчально-виховний процес / І. В. Калько // Лабіринти реальності : матеріали ІІ Міжнар. наук.-прак. конф., Рубіжне 19–20 жовт. 2015 р. – С. 163–166.
  24. Калько І. В. Реалізація гендерного підходу в навчально-виховному процесі / І. В. Калько // Вісн. Луган. нац. ун-ту імені Тараса Шевченка. – 2016. – № 1 (298) :Пед. науки. – С. 194–204.
  25. Калько І. В. Особливості формування гендерної культури сучасної студентської молоді/ І. В. Калько // Наук. вісн. Микол.  нац. ун-ту імені В. О. Сухомлинського. – 2017. – № 2(57): Пед. науки. – С. 234–238.
  26. Калько І. В. Науково-методичні засади впровадження гендерного підходу у систему освіти/ І. В. Калько // Науковий журнал «Virtus». – №13: Пед. науки.  – С. 133–138
  27. Калько І. В. Вплив гендерних стереотипів на культуру суспільства/ І. В. Калько //Соціально-психологічні проблеми гендерної стратифікації суспільства (з міжнародною участю) : матеріали  ХIІІ Міжнар. наук.-прак. конф.  (з міжнародною участю)., Сєвєродонецьк 24-25 берез. 2017 р. – С. 99-102.
  28. Калько І. В. Гендерно-культурні аспекти як індикатор демократичного розвитку суспільства/ І. В. Калько // Матеріали Міжнар. наук-прак. конф.: «Особистість, сім’я та суспільство: питання педагогіки, психології, політології та соціології», м. Шумен, Болгарія 16-17 черв. 2017 р. – С. 37–40.
  29. Калько І. В. Формування гендерної культури школярів у системі роботи сучасного закладу освіти. Харків : Друкарня Мадрид, 2017. 136 с.
  30. Калько І. Формування гендерної культури особистості в сучасному освітньому просторі / І. Калько // Scientific and pedaqoqic internship «Hiqher education institutions as a medium for the formation of a new qeneration of pedaqoqical workers» : Internship proceedinqs, June 11–15, 2018. Sandomierrz. 120 paqes
  1. Журба М. А. Віртуальна занепалість людини культури : монографія / В. Д. Ісаєв, Т. В. Лугуценко, М. А. Журба. – Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. – 340 с.: бібліогр. 350 назв.
  2. Журба М. А. Девіртуалізація віртуального: на вершині падіння : монографія / Журба М. А. – Луганськ : Вид-во «Ноулідж», 2013. – 349 с. : бібліог. 423 назв.
  3. Журба М. А. Естетична імперативність цивілізації та культури : монографія / Ісаєв В. Д., Журба М. А. – Луганськ : вид-во СНУ ім. В. Даля, 2009. – 188 с.: бібліогр. 223 назв.
  4. Журба М. А. Естетична імперативність: здобутки та поразки соціуму : навчальний посібник / В. Д. Ісаєв, М. А. Журба. – Луганськ : вид-во СНУ ім. В. Даля, 2010. – 304 с.
  5. Журба М. А. Естетична імперативність: здобутки та поразки соціуму : мультимедійний навчальний посібник [Електронний Ресурс] / В. Д. Ісаєв, М. А. Журба. – 80 Min / 700 MB. – Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. – 1 електрон. опт. диск (CD-ROM) ; 12 см. – Систем. вимоги: Pentium; 32 Mb RAM ; Windows 95, 98, 2000, ХР; (CD-ROM).
  6. Журба М. А. Друга природа другої реальності / Микола Журба // Схід. Аналітично-інформаційний журнал / Гол. ред. В. Білецький. – Донецьк: Український культурний центр, 2009. –№ 8 (99). – С. 95–99.
  7. Журба М. А. Культура некультури / М. А. Журба // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка / Гол. ред. Курило В. С. – Луганськ : ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2010. – № 7 (194). – Ч. 1.– С. 95–101.
  8. Журба М. А. Векторна сегментація культури: метафізичний аспект // Микола Журба / Філософські дослідження : Збірник наукових праць Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. Випуск – 15. – Луганськ : вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. – С. 57–65.
  9. Журба М. А. Філософська рефлексія віртуальної реальності //Журба М. А. / Гілея : науковий вісник. Збірник наукових праць / Гол. ред. В. М. Вашкевич. – К. : ВІР УАН, 2012. – Випуск 61 (№6). – С. 251–259.
  10. Журба М. А. Трансформація реальності: медіальний поворот / Журба М. А. / Схід : інформаційно-аналітичний журнал / Гол. ред. В. Білецький. – Донецьк : Український культурний центр, 2013. – № 2 (122). – С. 112–116.
  11. Журба М. А. Дигіталізація культури та медіаризики: метафізичний аспект / Журба М. А. // Вісник Дніпропетровського ун-ту. – Дніпропетровськ : Інновація – Т. 21. – № 9/2 – Серія: Філософія, соціологія, політологія – Вип. 23 (2) – С. 114–120.
  12. Журба М. А. Метафізичний конструкт віртуальної реальності в контексті деесенціального дискурсу // М. А. Журба // Філософські дослідження : Зб. наук. праць Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. – Вип. 17. – Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2013. – С. 168–180.
  13. Журба М. А. Віртуальна реальність: спорідненість варіацій / М. А. Журба // Актуальні питання, проблеми та перспективи розвитку гуманітаристики у сучасному інформаційному просторі: національний та інтернаціональний аспекти: зб. наукових праць. Рубіжне: вид-во СНУ ім. В. Даля, 2014. С. 5-7
  14. Журба М. А. У пошуках Єдиного: повернення до античних джерел / Журба М. А.// Гілея : науковий вісник: зб. наук. праць / Гол. ред. В. М. Вашкевич. – К. : ПП «Видавництво «Гілея», 2014. – Вип. 87 (8). – С. 178–182.
  15. Журба М.А. У пошуках Єдиного: лабіринти нелінійності / Журба М. А.// Гілея : науковий вісник: зб. наук. праць / Гол. ред. В. М. Вашкевич. – К. : ПП «Видавництво «Гілея», 2014. – Вип. 88 (9). – С. 107–111.
  16. Журба М. А. Професійна мотивація як засіб підвищення ефективності навчальної діяльності студентів / М. А. Журба, І. О. Кузьміченко // Virtus: Scientific Journal / Editor-in-Chief M. A. Zhurba. – February # 5, 2015. – Р. 139-141.
  17. Журба М. А. Синдром емоційного вигорання у педагогічному середовищі / М. А. Журба // Лабіринти реальності: зб. наукових праць. Рубіжне: вид-во СНУ ім. В. Даля, 2015.  С. 222-223
  18. Журба М. А. Ontopsychology in the Realm of Virtuality / М. А. Журба // Людина віртуальна: нові горизонти: зб. наукових праць. Рубіжне: вид-во СНУ ім. В. Даля, 2015. C. 14-17
  19. Журба М. А. Організація виховного процесу оновленої України / М. А. Журба // Релігія, релігійність, філософія та гуманітаристика у сучасному інформаційному просторі: національний та інтернаціональний аспекти: зб. наукових праць. Рубіжне: вид-во СНУ ім. В. Даля, 2015. С. 23-26
  20. Журба М. А. Демократія в дії: від теорії до практики (упровадження швейцарсько-українського проекту «Розвиток громадянських компетентностей в Україні – DOCCU» в Луганській області) / М. А. Журба // Науково-методичний журнал "Освіта на Луганщині" № 2 (43). С. 21-26
  21. Журба М. А. Новий освітній простір та квазіпатріотизм / М. А. Журба // Людина віртуальна: нові горизонти: зб. наукових праць. Рубіжне: вид-во СНУ ім. В. Даля, 2016. с. 79-82.
  22. Журба М. А. Особливості організації сучасного виховного процесу / М. А. Журба // Трансформація управління вітчизняною освітою на принципах освітнього менеджменту: зб. наукових праць за матеріалами Всеукраїнської наук.-практич. конфер. (м. Дніпропетровськ, 9 червня 2016 року). Д.: ТОВ "Інновація", 2016.  С. 119-122
  23. Журба М. А. Матриця дигіталізованої медіакультури: перезавантаження системи // М. А. Журба // Актуальні питання, проблеми та перспективи розвитку гуманітарного знання в сучасному інформаційному просторі: національний та інтернаціональний аспекти. - Частина 1. - Монреаль: СPM «ASF»; Сєвєродонецьк: вид-во СНУ ім. В. Даля, 2016. – С. 5-8.
  24. Журба М. А. Матриця дигіталізованої медіакультури: перезавантаження системи // М. А. Журба // Актуальні питання, проблеми та перспективи розвитку гуманітарного знання у сучасному інформаційному просторі: національний та інтернаціональний аспекти: зб. наукових праць.  Частина 1. Монреаль: ЦСП «НБК»; Сєвєродонецьк: вид-во СНУ ім. В. Даля. С. 5-7
  25. Журба М. А. Новий освітній простір та квазіпатріотизм / М. А. Журба // Людина віртуальна: нові горизонти: зб. наукових праць / за заг. ред. д. філос. н. Журби М. А. – Рубіжне : вид-во СНУ ім. В. Даля, 2016. – С. 79-82.
  26. Журба М. А. Особливості організації сучасного виховного процесу / М. А. Журба // Трансфорація управління вітчизняною освітою на принципах освітнього менеджменту: зб. наукових праць за матеріалами Всеукраїнської наук.-практич. конфер. м. Дніпропетровськ, 9 червня 2016 року. – Д.: ТОВ «Інновація», 2016. – С. 119-122.
  27. Лабіринти віртуального: Тесей у пошуках Аріадни: монографія / Журба М. А., Пагава О. В., Байдик В. В. – Харків : Видавництво «Точка», 2016. – 334 с. : бібліогр. 588 назв.
  28. Zhurba M. A. Dichotomy of  Family Relations of Azerbaijani Society in the Process of Globalization / M. A. Zhurba, Y. N.Aliyeva, S. N. Aliyeva // SocioEconomic Challenges Volume 1, Issue 4, 2017.  P. 104-116
  29. Журба М. А. Віртуалізація та девіртуалізація сучасної культури / М. А. Журба // Людина віртуальна: нові горизонти: зб. наукових праць. Частина 1.  Монреаль: СPM «ASF», 2017. С. 7-10
  30. Журба М. А. Філософське розуміння освітньої системи / М. А. Журба // Актуальні питання, проблеми та перспективи розвитку гуманітарного знання у сучасному інформаційному просторі: національний та інтернаціональний аспекти : зб. наукових праць.  Монреаль: СPM «ASF», 2017. С. 11-12.
  31. Zhurba M. A. Virtual culture of education 2.0: in search of lost / M. A. Zhurba // EYFOR 8 (19-21 Ekim 2017)  Ankara: TOBB ETÜ P. 398-399
  32. Журба М. А. Людина віртуальна: нові горизонти / М. А. Журба // Зб. наукових праць. Монреаль: СPM «ASF», 2017.  Частина 1. 213 с.
  33. Журба М. А. Людина віртуальна: нові горизонти / М. А. Журба // Зб. наукових праць. Монреаль: СPM «ASF», 2017.  Частина 2. 199 с.
  34. Журба М. А. Актуальні питання, проблеми та перспективи розвитку гуманітарного знання у сучасному інформаційному просторі: національний та інтернаціональний аспекти / М. А. Журба // Зб. наукових праць. Монреаль: СPM «ASF», 2017. 223 с.
  35. Журба М. А. Людина віртуальна: нові горизонти / М. А. Журба // Зб. наукових праць. Монреаль: СPM «ASF», 2017. 271 с.
  36. Журба М. А. Релігія, релігійність, філософія та гуманітаристика у сучасному інформаційному просторі: національний та інтернаціональний аспекти / М. А. Журба // Зб. наукових праць. Монреаль: СPM «ASF», 2017. 253 с.
  37. Журба Н. Управление образовательными услугами в Украине: какие лекции предпочитают студенты? / W.Okulicz-Kozaryn, Н. Журба, Н. Завацкая, Ю. Бохонкова, И. Кузьмиченко // Monografia pokonferencyjna. Science, research, development economy, management#5 (30.05.2018-31.05.2018).Barcelona-Warszawa: Sp. z o.o. «Diamond trading tour», 2018.  str. 68-69
  38. Журба М. А. Людина віртуальна: нові горизонти / М. А. Журба // Зб. наукових праць. Монреаль: СPM «ASF», 2018. 250 с.
  39. Журба М. А. Актуальні питання, проблеми та перспективи розвитку гуманітарного знання у сучасному інформаційному просторі: національний та інтернаціональний аспекти / М. А. Журба // Зб. наукових праць. Монреаль: СPM «ASF», 2018. 190 с.
  40. Zhurba M. A. Modern system of education of Ukraine: the quintessence of reforms and their phronesis. International Academic Research Congress (30 October – 3 November 2018, Alaniya : «INES» P. 576.
  41. Zhurba M. A. The Transmedia Universe of Digitized Culture. National academy of managerial staff of culture and arts herald. Millennium. 2018. № 3. С. 9–14.
  42. Zhurba M. A. Imperative Function of Aesthetic. National academy of managerial staff of culture and arts herald. Millennium. 2019.  № 1. P. 221–226.
  43. Журба М. А. Розвиток професійно важливих якостей соціальних працівників як чинник подолання професійної кризи в умовах сучасного соціуму. Теоретичні і практичні проблеми психології : зб. наук. праць, 2018. № 3 (47), Т. 2. C. 19–24.
  44. Журба М. А. Вітовська І. А. Аналіз ціннісних орієнтації сучасної молоді (стаття) Теоретичні і практичні проблеми психології : зб. наук. праць, 2018. № 3 (47) Т. 1. C. 81–90.
  45. Журба Н. А. Алиева Я. Семейные отношения и новые ценности глобализованного общества. European journal of economics and development. 2019. Р. 5–14.
  46. Virtus: Scientific Journal / Editor-in-Chief M.A. Zhurba. September № 26, 2018. 295 p.
  47. Virtus: Scientific Journal / Editor-in-Chief M.A. Zhurba. October № 27, 2018. 175 p.
  48. Virtus: Scientific Journal / Editor-in-Chief M. A. Zhurba. November № 28, 2018. 216 p.
  49. Virtus: Scientific Journal / Editor-in-Chief M. A. Zhurba. December № 29, 2018. 145 р.
  50. Virtus: Scientific Journal / Editor-in-Chief M. A. Zhurba. January № 30, 2019. 288 р.
  51. Virtus: Scientific Journal / Editor-in-Chief M. A. Zhurba. February № 31, 2019.  277 р.
  52. Virtus: Scientific Journal / Editor-in-Chief M.A. Zhurba. March № 32, 2019. 281 p.
  53. Virtus: Scientific Journal / Editor-in-Chief M.A. Zhurba. April № 33, 2019.  295 p.
  54. Virtus: Scientific Journal / Editor-in-Chief M.A. Zhurba. May № 34, 2019. 304 p.
  55. Virtus: Scientific Journal / Editor-in-Chief M.A. Zhurba. June № 31, 2019  (у друці).
  56. Лабіринти реальності: зб. наукових праць / за заг. ред. д. філос. н. Журби М. А. Монреаль : СPM «ASF», 2018. 137 с.
  57. Релігія, релігійність, філософія та гуманітаристика в сучасному інформаційному просторі: національний та інтернаціональний аспекти / за заг. ред. д. філос. н. Журби М. А. Монреаль : СPM «ASF», 2018. 122 с.
  58. Актуальні питання, проблеми та перспективи розвитку гуманітарного знання у сучасному інформаційному просторі: національний та інтернаціональний аспекти : зб. наукових праць / за заг. ред. д. філос. н. Журби М. А. Монреаль : СPM «ASF», 2019. 190 с.
  59. Людина віртуальна: нові горизонти : зб. наукових праць / за заг. ред. д. філос. н. Журби М. А. Монреаль : СPM «ASF», 2019. 166 с.
  60. Журба М. А. Професійна траєкторія розвитку педагогічних працівників в системі післядипломної педагогічної освіти. Освіта на Луганщині. 2019. № 2.
  1. Гарькавець С. О. Психологія підліткової віктимності: [монографія] / С. О. Гарькавець. – Луганськ : Вид-во «Ноулідж», 2013. – 175с. (Google Scholar).
  2. Гарькавець С. О. Паблікрилейшнз та імідж ВНЗ: соціально-психологічний аналіз проблеми / С. О. Гарькавець // Теоретичні і прикладні проблеми психології : зб. наук. праць Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля. − Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2013 − №3(32). – С. 90–95. (Google Scholar).
  3. Гарькавець С. О. Формування деструктивних ціннісних орієнтацій українських громадян під впливом трансформаційних змін / С. О. Гарькавець // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету : зб. наук. праць. – Т. 1, Вип. 121. – Чернігів : ЧНПУ, 2014. – С. 78–80. – (Серія: «Психологічні науки»).(Google Scholar).
  4. Гарькавец С. А. Обида и ее инсталляция в контексте российско-украинских отношений / С. А. Гарькавец, С. И. Яковенко // Электронный журнал / Фундаментальные исследования в практиках ведущих научных школ. – 2014. ‒ № 4.
  5. Волченко Л. П. Емпіричне вивчення уявлень старших школярів про особливості соціально-нормативної активності особистості / Л. П. Волченко, С. О. Гарькавець // Black sea scientific journal of academic research. Multidisciplinary journal / Psychology and Sociology Science. – Tbilisi, Georgia, 2015. – P. 60–65. (Google Scholar).
  6. Гарькавець С. О. Розгляд ціннісних орієнтацій особистості у фокусі боротьби з корупцією в Україні / С.О. Гарькавець // Теоретичні і прикладні проблеми психології : зб. наук. Праць Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля. − Сєвєродонецьк : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2015 − №2(37). – С. 123–130. (Google Scholar).
  7. Harkavets S. Psychological features of conflict in the system of modern relations between Russians and Ukrainians /S. Harkavets // EUREKA: Social and Humanities. Social psychology. – 2016. – № 2. – С. 40–45.(Google Scholar).
  8. Гарькавець С. О. Система соціально-психологічних впливів і проблема формування просоціальних установок школярів / С.О.Гарькавець // Освіта на Луганщині. – 2015. – № 2. – С. 34–39.
  9. Гарькавец С. О. Гендерные особенности инсталляции обиды / С. О. Гарькавец, С. И. Яковенко // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. – Серія «Психологія». – Вип. 59. – 2016. – С. 59–64.
  10. Гарькавець С. О. До питання патріотичного виховання правоохоронців / С. О. Гарькавець // Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : матеріали наук.-практ. конф. (8 квітня 2016 р., Харків) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ. – Харків, 2016. – С. 19–21.
  11. Гарькавець С. О. К проблеме конфликта и преодоления нарастающей идиосинкразии во взаимоотношениях украинцев и россиян / С. А. Гарькавец // Бочаровські читання : матеріали наук.-практ. конф. [з міжнар. участю], присвяч. пам’яті проф. С. П. Бочарової (м. Харків, 18 березня 2016 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ. – Харків, 2016. – С. 292–295.
  12. Гарькавець С. О. Координати психологічного виміру фасилітативної компетентності педагога / С. О. Гарькавець // Науково-методичний журнал «Освіта на Луганщині». – 2016. ‒ № 1 (42). – С. 4–6.
  13. Гарькавець С. О. До питання патріотичного виховання правоохоронців / С. О. Гарькавець // Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : матеріали наук.-практ. конф. (8 квіт. 2016 р., Харків) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ. – Х., 2016. – С. 19-21.
  14. Harkavets S. Psychological features of conflict in system of modern relations between Russians and Ukrainians /S. Harkavets // EUREKA: Social and Humanities. Social psychology – 2016. – № 2. – С. 40-45
  15. Гарькавець С. О. Гендерные особенности инсталляции обиды / С. О. Гарькавець // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. – Серія «Психологія». – Вип. 59. – 2016. – С. 59-64.
  16. Гарькавець С. О. Проблема конкурентной виктимности и вооруженный конфликт на юго-востоке Украины / С. О. Гарькавець // Вісник Одеського національного університету ім. І. І. Мечникова. Психологія. – Т. 21, Вип. 2(42). – 2016. – С. 39-49.
  17. Гарькавець С. О. Соціально-психологічні особливості провів образ у дітей та шляхи їх подолання / С. О. Гарькавець // Науково-методичний журнал «Освіта на Луганщині». – 2016. – № 4(45). – С. 19-23.
  18. Гарькавец С. А. Обида и ее инсталляция в контексте российско-украинских отношений / С. А. Гарькавец, С. И. Яковенко // Теория и практика психотерапии: Исследования. Теория. Практика : ежемесячный рецензируемый науч.-практ. журнал. – 2016. – Т. 3, № 5. – Монреаль, Канада. – С. 13-19.
  19. Гарькавець С. О., Яковенко С. І. Методики дослід. образи: науково-методичний посібник з «Психодіагностики»Сєвєродонецьк : Вид-во «Петіт», 2017. 68 с.
  20. Гарькавець С. О. Конкурентна віктимність та її психологічні механізми / С. О. Гарькавець // Теоретичні і прикладні проблеми психології : зб. наук. праць Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля. − Сєвєродонецьк : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2017 − №1(42). – С. 59-67.
  21. Гарькавець С. О. До проблеми формування особистості правоохоронця в умовах розвитку інформаційного суспільства / С. О. Гарькавець // Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : матеріали наук.-практ. конф. (7 квіт. 2017 р., Харків) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ
  22. Гарькавець С. О. Соціально-психологічні особливості інформаційного супроводу політичних процесів в епоху панування соціальних мереж / С. О. Гарькавець // Теоретичні і прикладні проблеми психології : зб. наук. праць Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля. − Сєвєродонецьк : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2017 − №2(43). – С. 64-72.
  23. Гарькавец С. А. Виктимное поведение личности и феномен «конкурентной виктимности» / С. А. Гарькавец // Материалы I Международной научно-практической интернет-конференции «Современные проблемы юридической психологии» (23 ноября 2017, Минск) – Изд. центр БГУ, 2017. – С. 17-20.
  24. Гарькавець С. О. Дослідження феномену прощення: психологічні підходи та емпіричні дані / С. О. Гарькавець, С. І. Яковенко // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. – Серія «Психологія», 2018. – Вип. 64. – С. 13-19.
  25. Гарькавець С. О. Особливості віктимізації чоловіків в умовах розвитку інформаційного суспільства – нові виклики / С. О. Гарькавець // Теоретичні і прикладні проблеми психології. – 2018. - № 1(45). - С. 98-107.
  26. Гарькавець С. О. Проблема булінгу та мобінгу в учнівському середовищі, шляхи її вирішення / С. О. Гарькавець // Науково-методичний «Освіта на Луганщині» № 3 (52) 2018. С. 36-39
  1. Харченко О. О.  Значення технологічної компетентності викладача для ефективного застосування інноваційних технологій навчання / О. О. Харченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. – 2010. – № 8 (195). – С. 76–79.
  2. Харченко О. О. Педагогічні умови ефективного застосування інноваційних технологій навчання / О. О. Харченко // Науковий вісник Донбасу : електронне наукове фахове видання. – 2011. – № 1 (13).
  3. Харченко О. О. Використання інноваційних технологій при організації самостійної роботи студентів педагогічного коледжу / О. О. Харченко, О. О. Кечик // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. – 2011. – № 21. – С. 73–79.
  4. Харченко О. О. Результативність упровадження інноваційних педагогічних технологій у ході природничо-наукової підготовки майбутніх учителів / О. О. Харченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. – 2012. – № 19 (254). – С. 237–244.
  5. Буряк О. О. Інформаційні технології – складова ефективної організації самостійної роботи студентів педагогічного коледжу / О. О. Кечик, О. О. Буряк // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. – 2012. – № 20. – С. 95–101.
  6. Буряк О. О. Педагогічні умови ефективного застосування інноваційних педагогічних технологій навчання у природничо-науковій підготовці майбутніх учителів / О. О. Буряк // Педагогічна освіта: стан розвитку, проблеми, перспективи : матеріали регіональної наук.-практ. конф., 22 березня 2012 р. / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Управління освіти і науки Луганської облдержадміністрації [та ін.]. – Стаханов : СПД Рєзніков В. С., 2012. – С. 77–79.
  7. Харченко О. О. Застосування інноваційних педагогічних технологій при організації самостійної роботи студентів педагогічного коледжу / О. О. Харченко, О. О. Кечик // Науковий вісник Донбасу. – 2013. – № 1.
  8. Харченко О. О. Особливості застосування інноваційних педагогічних технологій у природничо-науковій підготовці майбутніх учителів / О. О. Харченко // Інтеграція наукової і навчальної роботи: проблеми, досвід, інновації : матеріали міжвузівської регіональної науково-практичної конференції викладачів вищих педагогічних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації Східного регіону України, 19 березня 2013 р. / Міністерство освіти і науки України, Департамент освіти і науки Луганської облдержадміністрації [та ін.]. – Лисичанськ : ТОВ «Лисичанська друкарня», 2013. – С. 85–87.
  9. Харченко О. О. Використання інноваційних технологій при організації самостійної роботи студентів педагогічного коледжу / О. О. Кечик, О. О. Харченко // Наукова молодь: інноваційні підходи в освіті і науці : зб. тез ІІ Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 20–26 лютого 2012 р. / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка». – Луганськ : Глобус, 2012. – С. 94–96.
  10. Kharchenko O. The application of innovative pedagogical technologies in the organization of students’ self-work of pedagogical college / O. Kechik, O. Kharchenko // Scientific Youth: Education and Science : book of abstracts of the III International Scientific-Practical Internet-conference, February, 18 / Luhansk Taras Shevchenko National University, Councilof Young Scientists. – Luhansk : SI «LNU», 2013. – P. 123– 25.
  11. Kharchenko O. Organization of students’ self-work of pedagogical college by means of innovative pedagogical technologies / O. Kechik, O. Kharchenko // Scientific Youth: Priorities of the World Science : festschrift of the IV International Scientific-Practical Conference, February, 20 / Luhansk Taras Shevchenko National University, Kazan (Volga Region) Federal University. – Luhansk :«LNU», LLC «Virtualnayarealnost», 2014.– P. 57–59.
  12. Харченко О. О. Значення веб-сайтів навчального закладу задля формування єдиного інформаційного освітнього простору / О. О. Харченко, Т. Г. Саприкіна// Тенденції розвитку вищої освіти в Україні: європейський вектор: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, Ялта (20–21 березня 2014 року). – Ялта : РВНЗ КГУ, 2014. – Ч. 1. – С. 48–52.
  13. Харченко О. О. Формування професійної готовності майбутніх педагогів до роботи з дітьми в літніх дитячих оздоровчих закладах / О. О. Харченко, О.О. Кечик // // Наукові записки кафедри педагогіки: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна. – Харків : Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2012. – Ч. 2. – Випуск ХXVІІІ.
  14. Харченко О. О. Екологічна стежина як засіб краєзнавчої освіти майбутніх учителів початкової школи / О. О. Харченко, Г. М. Мінєнко// Наукова дискусія: питання педагогіки, психології та методики початкового навчання : зб. матеріалів Міжнародної наук.-практ. інтернет-конф., 02–04 грудня 2014 р. / Міністерство освіти і науки, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014. – С. 152–156.
  15. Харченко О. О. Екологічне виховання як умова розвитку професійної компетентності майбутніх учителів / О. О. Харченко, Г. М. Мінєнко// Наукові записки кафедри педагогіки: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна. – Харків : Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2013. – Випуск ХХХІ. – С. 156–161.
  16. Харченко О. О. Екологічне виховання студентської молоді засобами спеціалізованої лабораторії / О. О. Харченко, Г. М. Мінєнко// Пошуки і знахідки : матеріали наукової конференції ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет» (квітень 2015 р.) / [За заг. ред.. Т. А. Євтухової] – Слов’янськ, 2015. – Вип. 15. – С. 107–110.
  17. Харченко О. О. Педагогічні умови ефективного застосування інноваційних педагогічних технологій навчання у природничо-науковій підготовці майбутніх учителів / О. О. Харченко // Наукова молодь: інноваційні підходи в освіті і науці : зб. тез І Міжнародної наук.-практ. Інтернет-конф., 21-28 лютого 2011 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка». – Луганськ : Глобус, 2011.
  18. Буряк О. О. Значення веб-сайтів навчального закладу у формуванні єдиного інформаційного освітнього простору / О. О. Буряк // Освіта на Луганщині. – 2015. – № 1. – С. 84 – 86.
  19. Буряк О. О. Неперервна екологічна освіта в контексті парадигми збалансованого розвитку / О. О. Буряк, Н. І. Лисенко // Завершення декади ООН з освіти для збалансованого розвитку: Що зроблено в Україні? [матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції]. – Київ, 2016.
  20. Буряк О. О. Розвиток професійної майстерності вчителів як запорука підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти / О. О. Буряк // Професійний розвиток фахівців у системі освіти дорослих: історія, теорія, технології [матеріали І-й Всеукраїнській науково-практичній Інтернет-конференції]. – Київ, 2016.
  21. Буряк О. О. Запровадження в навчально-виховний процес сільської школи системи екологічної освіти й виховання учнів / О. Буряк, О. Жадан // Науково-методичний журнал «Освіта на Луганщині». – № 1 (42). – 2016. – С. 11–14.
  22. Буряк О. О. Розвиток професійної майстерності вчителів як запорука підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти / О. О. Буряк // Професійний розвиток фахівців у системі освіти дорослих: історія, теорія, технології [матеріали І-ї Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції]. – Київ, 2016.
  23. Буряк О. О. Неперервна екологічна освіта в контексті парадигми збалансованого розвитку / О. О. Буряк, Н. І. Лисенко // Освіта для збалансованого розвитку: перспективи в Україні : матеріали Всеукраїнського форуму «Освіта для збалансованого розвитку» (Київ, 13–14 квітня 2016 р.). – К. : Центр екологічної освіти та інформації, 2016. – С. 57–60.
  24. Екологізація шкільної природничо-математичної освіти в умовах запровадження нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти: науково-методичний посібник/укладач Буряк О. О. Харків: «Друкарня Мадрид», 2017. 128 с.
  25. Буряк О. О. Екологізація навчально-виховного процесу – вимога сьогодення / О. О. Буряк //Екологізація шкільної природничо-математичної освіти в умовах запровадження нового Державного стандарту базової й повної загальної середньої освіти: науково-методичний посібник. Харків: «Друкарня Мадрид», 2017. С. 8–14
  26. Буряк О. О. Екологічне виховання студентської молоді засобами спеціалізованої лабораторії / О. О. Буряк // Екологізація шкільної природничо-математичної освіти в умовах запровадження нового Державного стандарту базової й повної загальної середньої освіти: науково-методичний посібник. Харків: «Друкарня Мадрид», 2017. С. 122–126.
  27. Буряк О. О. Запровадження в навчально-виховний процес сільської школи системи екологічної освіти й виховання учнів / О. Буряк, О. Жадан //Науково-методичний журнал "Освіта на Луганщині" № 1 (42).  2016. С. 11–14.
  28. Буряк О. О. Компетентнісний підхід як запорука ефективності шкільної природничо-математичної освіти / О. Буряк // Проблеми сучасної природничо-математичної освіти: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Чернігів, 27–28 квітня 2017 р.)
  29. Буряк О. О. Формування ключових компетентностей на уроках природничо-математичного циклу як основа реалізації концепції Нової української школи / О. О. Буряк // Використання компетентнісно-діяльнісного підходу до викладання предметів природничо-математичного циклу: науково-методичний посібник. Харків: «Друкарня Мадрид», 2017. С. 18–29.
  30. Буряк О. О. Екологізація навчально-виховного процесу як один із напрямів патріотичного виховання в сучасній школі / О. О. Буряк // Актуальні проблеми психолого-педагогічного проектування процесу національно-патріотичного виховання дітей і молоді: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Сєвєродонецьк, 30 листопада 2017 р.).
  31. Використання компетентнісно-діяльнісного підходу до викладання предметів природничо-математичного циклу: науково‐методичний посібник / укладачі : Буряк О.О. та ін. Харків : «Типографія Мадрид», 2017. 164 c.
  32. Буряк О. О. Використання інформаційно-комунікаційних технологій для розвитку професійної компетентності в системі післядипломної педагогічної освіти регіону / О. О. Буряк //Науково-методичний журнал "Освіта на Луганщині" № 1 (50).  2018. С. 19–23.
  33. Реалізація наскрізної змістової лінії «Громадянська відповідальність» у шкільній природничо-математичній освіті : навчально-методичний посібник / уклад. : Буряк О. О., Кечик О. О., Лисенко Н. І. Харків : «Друкарня Мадрид», 2018. 194 c.
  34. Діяльнісний підхід під час викладання теми «Рослини» в 6 класі. Харків : «Друкарня Мадрид», 2018. 78 с.

Дочірні категорії