1. Бондар Л. О. Використання інтерактивної дошки при викладанні хімії як засіб підвищення якості шкільної хімічної освіти / Л. Бондар, Є. Дегтяренко // Науково-методичний журнал «Освіта на Луганщині» № 1. 2015. С. 88–92
  2. Бондар Л. О. Технологія розвитку критичного мислення учнів у шкільній хімічній освіті / Л. Бондар // Науково-методичний журнал «Освіта на Луганщині» № 3 (44) 2016. С. 60–63
  3. Бондар Л. О. Методичні рекомендації Луганського ОІППО щодо викладання хімії в 2015-2016 навчальному році
  4. Бондар Л. О. Методичні рекомендації Луганського ОІППО щодо викладання хімії в 2016-2017 навчальному році
  5. Бондар Л. О. Розвиток ключових і предметних компетентностей учнів засобами шкільної хімічної освіти [Текст] / Л. Бондар // Використання компетентнісно-діяльнісного підходу до викладання предметів природничо-математичного циклу. Харків : «Типографія Мадрид», 2017
  6. Бондар Л. О. Сучасні підходи до національно-патріотичного виховання особистості засобами шкільної хімічної  освіти [Текст] / Л. Бондар // Актуальні проблеми психолого-педагогічного проектування процесу національно-патріотичного виховання дітей і молоді : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Сєвєродонецьк, 30 листопада 2017 р.)
  7. Бондар Л. О. Національно-патріотичне виховання учнів у шкільній хімічній освіті / Л. Бондар, І. Біловол // Науково-методичний журнал «Освіта на Луганщині» № 3(48) 2017. С. 43-47
  8. Бондар Л. О. Методичні рекомендації Луганського ОІППО щодо викладання хімії в 2017-2018 навчальному році
  9. Бондар Л. О. Методичні рекомендації Луганського ОІППО щодо викладання хімії в 2018-2019 навчальному році
  10. Післядипломна педагогічна освіта: професійний розвиток учителів хімії. Навчальний посібник для самостійної роботи слухачів курсів підвищення кваліфікації / Уклад. : Буряк О. О., Бондар Л. О. Сєвєродонецьк, 2018. 112 с.
  11. Бондар Л. О. Хмарні сервіси GOOGLE – сучасні інструменти організації шкільного освітнього процесу / Л. Бондар, Ж. Шиліна // Науково-методичний журнал «Освіта на Луганщині» № (51) 2018. С. 25-30
  1. Естетично-ціннісне навчально-виховне середовище  загальноосвітнього закладу: методологічні засади/ Матеріали за 9-а международна научна практична конференція. «Найновите научни постижения». 2013. Т. 12. Педагогически науки. София «Бял ГРАД-БГ» ООД . 112с. С. 3-6.
  2. Михайлова Л.М. Роль естетичних ціннісних орієнтації у життєвому смисловизначенні підлітка: психолого-педагогічний аспект/Нова педагогічна думка. Науково-метод. журнал. 2014. № 4(80). С.144-147.
  3. Михайлова Л.М. Формування в школярів естетичних ціннісних орієнтацій у навчальній і позакласній діяльності. Наук.-метод.посіб.для керівників шкіл, педагогів, студентів пед..спец./автор-уклад. Л.М.Михайлова. Луганськ: СПД Резников В.С. 2014.288с.
  4. Михайлова Л.М. Інтеграція предметних знань і мистецтва в естетично-ціннісному орієнтуванні підлітків. Метод. посіб. для керівників метод. об’єднань, вчителів, студ. пед.. навч. закл.: У 2 ч. Ч.1. Методичні розробки інтегрованих уроків. 5-7 кл./автор-уклад. Л.М.Михайлова; за заг. ред.. канд.. пед.. наук, доцента Л.М.Михайлової. Луганськ: СПД Рєзніков В.С. 2014. 328с.
  5. Михайлова Л.М. Інтеграція предметних знань і мистецтва в естетично-ціннісному орієнтуванні підлітків. Метод. посіб. для керівників метод. об’єднань, вчителів, студ. пед. навч. закл.: У 2 ч. Ч.2. Методичні розробки інтегрованих уроків. 8-9 кл./автор-уклад. Л.М.Михайлова; за аг. ред.. канд.. пед.. наук, доцента Л.М.Михайлової. Луганськ: СПД Рєзніков В.С. 2014. 284с.
  6. Михайлова Л.М. Виховуємо красою. Метод. посіб. для заст. директорів шкіл,вчителів різних спеціальностей, класних керівників, студентів педагогічних навчальних закладів/автор-уклад. Л.М.Михайлова.Запоріжжя: Акцент Інвест-Трейд, 2014. 268с.https://drive.google.com/drive/u/0/folders/0B_J8IsJmoZE4ektuYWlVQUJaN2s
  7. Михайлова Л.М. Становлення й розвиток професіоналізму педагогів у післядипломній освіті в сучасних умовах /Освіта дорослих суб’єктів освітнього простору: проблеми і перспективи. Матеріали науково-практичної конференції в рамкахМіжнародної науково-практичної конференції«Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи»  23 квітня 2015.: Вип. 1 (23). – 2016.  http://www.zoippo.zp.ua/pages/el_gurnal/pages/vip23.html
  8. Михайлова Л.М. Естетичний розвиток дошкільників у системі інклюзивної освіти /Основні орієнтири розвитку системи освіти Запорізької області у 2015-20156 навчальному році:метод.рекомендації : у 4-х ч./Упоряд. Л.В.Батліна. Частина ІІІ. Дошкільна освіта. Запоріжжя: Кругозір. 2015. 276с. С.207-217.
  9. Михайлова Л.М. Орієнтування підлітків на естетичні цінності засобами інтегрування наукових знань і мистецтва в навчально-виховному процесі/ Освіта на Луганщині. Наук.-метод. журнал. 2015. №1. С. 28-32. https://drive.google.com/file/d/0BzOotKzI95LGMExpbVR0UDdwa00/view
  10. Михайлова Л.М. Формирование ценностно-смысловой компетентности педагога: постановка проблемы/ Педагогический поиск: Информационный научно-методический журнал (Казахстан). 2015.№3.С. 189-192.
  11. Михайлова Л.М. Патріотизм як особистісна якість та ціннісний імператив педагога: сучасний погляд на проблему/ Всеукр. Науково-практ. конф. «Професійна компетеність педагога як умова формування громадянськості та патріотизму учнівської молоді в полікультурному середовищі», 5-6 листопад 2015 р., м.Запоріжжя. https://drive.google.com/file/d/0B6QknaQCh-lHazVZbExOR1UxYU0/view
  12. Михайлова Л.М. Реалізація сучасних завдань розвитку професіоналізму педагогів у системі післядипломної освіти/ Соціально-гуманітарні науки та сучасні виклики. Матеріали всеукраїнської наукової конференції, 29-30 червня 2016 р., м.Дніпро/ Наук. ред. О.Ю. Висоцький. Дніпро: Роял Принт, 2016. 386с.  С.74-76.
  13. Михайлова Л.М. Розвиток у педагогів дивергентного мислення в системі неперервної освіти/ Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи. Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 18-25 квітня 2016 р., м.Запоріжжя, Україна. https://drive.google.com/file/d/0B6QknaQCh-lHSUtkcFFYdmJRa2s/view
  14. Михайлова Л.М. Організація театралізовано-ігрової діяльності дошкільників як засіб розвитку творчого потенціалу педагога ДНЗ/ Освіта на Луганщині. Наук.-метод. журнал.- 2016. №3 (44). С. 64-70. https://drive.google.com/file/d/0B98h7Rf4z6Dacmsxb3FWeXdrOC1HMEF1ckxrc3Zpc3ZSWmFv/view
  15. Михайлова Л.М. Гра дошкільника як ціннісний компонент його життєдіяльності/Науковий журнал “Virtus”. 2016. № 6. С.90-94.
  16. Михайлова Л.М. Творчість вихователя як умова ефективності розвитку особистості дитини в ігровій діяльності. Метод. рекомендації: у 3-х ч. За загальною редакцією О.М. Байєр, Л.В. Батліна, Л.М. Михайлова . Ч. ІІІ. Дошкільна освіта.  Запоріжжя: Акцент Інвест-трейд, 2016. 296 с. С.46-58.
  17. Михайлова Л.М. Компетентність педагога ДНЗ у театралізованій діяльності: сутність і структура/ Матеріали  Міжнародної науково-практичної конференції «Світ ХХІ сторіччя: модернізація освіти та цінності дитинства»,08-09листопада 2016 року, м.Запоріжжя, Україна. https://drive.google.com/file/d/0B6QknaQCh-lHV2h0UVhlTzZIWm8/view
  18. Михайлова Л.М. К вопросу о гармоничном развитии личности в философии и педагогике/ Науковий журнал “Virtus”. 2017. № 11. С.101-105.
  19. Михайлова Л.М. Дитяча субкультура в реаліях українського суспільства: педагогічний погляд на проблему/ Освіта на Луганщині. Наук.-метод. журнал. 2017. № 1(46). С.12-16. https://drive.google.com/file/d/0B98h7Rf4z6DadDVrU1pCbGFnbDQ/view
  20. Михайлова Л.М. Сутність поняття «гармонійно розвинена особистість» у вимірах синергетики/ Матеріали ІІ Всеукраїнської наукової конференції «Україна в гуманітарних і соціально-економічних вимірах». 24-25 березня 2017 р. м.Дніпро. Ч.ІІ/Наук. ред.. О.Ю. Висоцький. Дніпропетровськ: СПД «Охотнік». 2017.282с. С.133-135.
  21. Михайлова Л.М. Гра та її роль у гармонійному розвитку дошкільника/ Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 15-22 травня 2017 р.,) м.Запоріжжя, Україна. https://drive.google.com/file/d/0B6QknaQCh-lHMGcySjlfV1MtR0k/view
  22. Михайлова Л.М. Місце гри в життєдіяльності дитини молодшого дошкільного віку: психолого-педагогічний аспект/ Основні орієнтири розвитку системи освіти Запорізької області у 2017–2018 навчальному році: метод. рекомендації: у 3-х ч. / За загальною редакцією О.М. Байєр, Л.В. Батліна, Л.М. Михайлова. Ч.ІІІ. Дошкільна освіта. Запоріжжя: Акцент Інвест-трейд, 2017.
  23. Михайлова Л. М., Шульга Л. М. Реалізація технологічного підходу в розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку. Development and modernization of social sciences: experience of Poland and prospects of Ukraine: Collective monograph. Vol. 2. Lublin: Izdevnieciba “Baltija Publishing”, 2017. 348 p.Р.224-241.
  24. Михайлова Л. М., Шульга Л. М. Технологія розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку на заняттях із малювання/ Молодий вчений. 2017
  25. Михайлова Л. М. Естетично ціннісний розвиток особистості в навчально-виховному просторі закладу освіти:теорія і практика: наук.-метод. посіб. для керівників шкіл, педагогів, студ. пед. спец. / автор-уклад. Л. М. Михайлова. — Харків: Видавництво «Точка», 2018. — 248 с.
  26. Михайлова Л. М. Нові підходи до управління освітнім закладом в умовах реформування освіти / Л. Михайлова, В. Стасюк, Л. Савенко // Інформ.-метод. посібник для керівників закладів загальної середньої освіти. 2018. 124 с. 
  27. Нові підходи до управління освітнім закладом в умовах реформування освіти : методичний посібник для керівників закладів загальної середньої освіти / уклад. : Л. М. Михайлова, Л. М. Савенко, В. С. Стасюк. Харків : «Друкарня Мадрид», 2018. 98 с.
  28. Словник термінів сучасної освіти / Уклад.: Л. М. Михайлова, О. В. Пагава, О. В. Проніна. Сєвєродонецьк, 2018. 129 с.
  29. Духовно-моральне виховання особистості : теорія та практика : науково-методичний посібник / за заг. ред. канд. пед. наук, доцента Л. М. Михайлової. Харків : «Друкарня Мадрид», 2019. 250 с.
  1. Ларіонова Н. Б. Дискусійний метод у технологічному забезпеченні післядипломної педагогічної освіти на засадах андрагогіки / Н. Б. Ларіонова // Наукова спадщина Василя Сухомлинського в контексті розвитку освіти особистості впродовж життя : зб. матер. Всеукр. науково-метод. конференції, присвяченої 98-річчю від дня народження В. Сухомлинського, 28-09.2016 / уклад. О. Е. Жосан. – Кропивницький : Ексклюзив-систем, 2016. – С. 236–241.
  2. Ларіонова Н. Б. Зміст підготовки педагогів до сексуального виховання дитини / Н. Б. Ларіонова // Вісник Луган. нац. університету імені Тараса Шевченка [пед. науки] / гол. ред. В. С. Курило. – Луганськ, Вид-во ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2016. – № 6 (303). – Ч. 1. – С. 37–44.
  3. Ларіонова Н. Б. Сексуальний розвиток дитини як психолого-педагогічна проблема // Вісник Луган. нац. ун-ту імені Тараса Шевченка [пед. науки] / гол. ред. В. С. Курило. – Старобільськ, Вид-во ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2017. – № 1 (306) лютий. – Ч. 1. – С. 80 – 87
  4. Ларіонова Н. Б. Виховний потенціал сучасної української сім’ї: проблеми і шляхи вирішення // Освіта на Луганщині: науково-методичний журнал. – 2017. – № 1 (46). С. – 17 – 19.
  5. Ларіонова Н. Б. Зміст сексуального виховання дитини в умовах дошкільного навчального закладу // Вісник Луган. нац. ун-ту імені Тараса Шевченка [пед. науки] / гол. ред. В. С. Курило. – Старобільськ, Вид-во ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2017. – № 8 (313). Листопад. – Ч. ІІ. –  С. – 272 – 279.
  6.  Ларіонова Н. Б. Модель готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах Нової української школи // Вісник Луган. нац. ун-ту імені Тараса Шевченка [пед. науки] / гол. ред. В. С. Курило. – Старобільськ, Вид-во ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2018. – № 8 (32). Листопад. – Ч. І. –  С. – 57 – 66.
  7. Формувальне оцінювання в освітньому процесі початкової школи / автори-укладачі : Н. Б. Ларіонова, Н. М. Стрельцова. Харків : «Друкарня Мадрид», 2018. 52 с.
  8. Інтегративний підхід : актуальність, сутність, особливості впровадження в умовах початкової школи : навчально-методичний посібник / уклад. : Н. Б. Ларіонова, Н. М. Стрельцова. Харків : «Друкарня Мадрид», 2018. 76 с.
  9. Крокуємо до успіху : ранкові зустрічі : навчально-методичний посібник / уклад. : Н. Б. Ларіонова, Н. М. Стрельцова, М. О. Банник. Харків : «Друкарня Мадрид», 2018. 114 с.
  10. Ларіонова Н. Б. Зміст сексуального виховання дитини в умовах дошкільного навчального закладу // Вісник Луган. нац. ун-ту імені Тараса Шевченка [пед. науки] / гол. ред. В. С. Курило. Старобільськ, Вид-во ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2017. № 8 (313). Листопад. Ч. ІІ. С. 272–279.
  11. Ларіонова Н. Б. Зміст національно-патріотичного виховання молодших школярів // Всеукраїнська науково-практична конференція «Актуальні проблеми психолого-педагогічного проектування процесу національно-патріотичного виховання дітей і молоді» (30 листопада 2017 року, м. Сєвєродонецьк).
  12. Ларіонова Н. Б. Післядипломна педагогічна освіта: професійний розвиток учителів початкових класів : навчальний посібник для самостійної роботи слухачів курсів підвищення кваліфікації / Н. Б. Ларіонова, Н. М. Стрельцова. Сєвєродонецьк. 2018. 69 с.
  13. Ларіонова Н. Б. Методичні рекомендації щодо впровадження діяльнісного підходу в освітній процес початкової школи / Н. Б. Ларіонова, Н. М. Стрельцова. Сєвєродонецьк. 2018. 11 с.
  14. Ларіонова Н. Б. Методичні рекомендації щодо впровадження описового формувального оцінювання в освітній процес початкової школі / Н. Б. Ларіонова, Н. М. Стрельцова. Сєвєродонецьк. 2018. 11 с.
  15. Ларіонова Н. Б. Модель науково-методичного супроводу формування готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах Нової української школи закладами післядипломної педагогічної освіти // Вісник Луган. нац. ун-ту імені Тараса Шевченка [пед. науки] / гол. ред. В. С. Курило. Старобільськ, Вид-во ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2019. № 1 (324). Березень. Ч. ІІ. С. 158–165.
  16. Ларіонова Н. Б. ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ «ТЕХНОЛОГІЯ ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОГОГО ОСВІТНЬОГО ІГРОВОГО РЕСУРСУ MULTIMlND В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТОВОЇ ШКОЛИ // Всеукраїнська науково-практична конференція «Регіональна система розвитку післядипломної педагогічної освіти: виклики та сучасні рішення» (7 листопада 2019 року, м. Сєвєродонецьк).
  17. Розвиток критичного мислення молодших школярів в умовах Нової української школи : методичний посібник / автор-уклад. Н. Б. Ларіонова. Харків : «Друкарня Мадрид», 2019. 64 с.
  18. Електронні освітні ігрові ресурси в освітньому процесі початкової школи : науково-методичний посібник. Харків : Друкарня Мадрид, 2020. 96 с.
  19. Феноменологія критичного мислення // Матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції “INFORMATION, ITS IMPACT ON SOCIAL AND TECHNICAL PROCESSES” (16–17 березня 2020, Хайфа, Ізраїль). С. 38–42.
  20. Комплексне дослідження на базі закладів загальної середньої освіти Кремінського району «Технологія використання електронного освітнього ігрового ресурсу MULTIMIND в освітньому процесі початкової школи» // Дослідно-експериментальна робота закладів освіти Луганської області регіонального рівня : довідкове видання / автори-уклад. : О. В. Касьянова, В. П. Мартинова, О. В. Савенкова. Лисичанськ : ТОВ «ФОКСПРИНТ», 2020. 147 с. С. 111–113.
  21. Формувальне оцінювання в освітньому процесі початкової школи : навчально-методичний посібник. Видання 2-е, перероблене і доповнене / Автори-укладачі : Н. Б. Ларіонова, Н. М. Стрельцова. Харків : «Друкарня Мадрид», 2020. 83 с.
  22. Ларіонова Н. Б.  Сексуальне виховання дітей в умовах дошкільної освіти : науково-методичний посібник.  Житомир : ТОВ «Видавничий дім “Бук-Друк”», 2021. 100 c.
  23. Ларіонова Н. Б. Ранкові зустрічі: актуальність і функції в початковій школі. Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. 2021. № 6 (344), Ч. ІІ.  С. 172–181.
  24. Ларіонова Н. Б. Електронні освітні ігрові ресурси в інформаційному освітньому просторі середньої школи. TOPICAL TENDENCIES OF SCIENCE AND PRACTICE Abstracts of XII International Scientific and Practical Conference Edmonton, Canada December 07 – 10, 2021. С. 354–358.
  1. Жерліцин С. О. Про деякі напрями роботи Луганського ОІППО щодо виявлення обдарованих учнів та підготовки вчителів до роботи з ними / С. Жерліцин, Н. Грабовенко // Формування компетентностей обдарованої особистості в системі освіти: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 26-27 червня 2013 р., Севастополь.– К. : Інститут обдарованої дитини НАПН України 2013.– С. 76-89.
  2. Жерліцин С. О. Обдаровані діти – майбутнє України: Збірник: випуск № 7 / І. І. Цимбал, Т. М. Сорочан, О. М. Рудіна, С. О. Жерліцин. – Луганськ : СПД Рєзніков В.С., 2013.– 364 с.
  3. Жерліцин С. О. Особливості розміщення та функціонування лікувально-профілактичних закладів Луганської області / С. Жерліцин //Туристична індустрія: сучасний стан та пріоритети розвитку : матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції, 19-20 вересня 2013р., м.Луганськ – Вип. 8. – Луганськ : Вид-во ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2013.– С. 264-270.
  4. Жерліцин С. О. Про міжнародні освітні проекти щодо підвищення професійної майстерності вчителів економіки Луганської області / О. Часнікова, С. Жерліцин // Международное сотрудничество в образовании в условиях глобализации: материалы второй международной научно-практической конференции. – Часть 1. – Сімферополь : ДИАЙПИ, 2013. – С. 335-340.
  5. Жерліцин С. О. Про результати анкетування обдарованих учнів Луганської області / С. Жерліцин, Н. Грабовенко // Обдаровані діти – інтелектуальний потенціал держави : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 26-30 вересня 2013 року, смт. Гаспра, АР Крим. – К. : Інститут обдарованої дитини, 2013. – С. 191-194.
  6. Жерліцин С. О. Про результати моніторингових досліджень у Луганській області / С. Жерліцин // Інновації та моделі безперервної освіти : матеріали Міжнародного кримського педагогічного конгресу, 2-4 жовтня 2013 року, смт. Гаспра, АР Крим. – К. : Інститут обдарованої дитини, 2013р. – С. 69-75.
  7. Жерліцин С. О. Про результати еколого-географічних досліджень учнів Луганської області / С. Жерліцин // Наукові пошуки географічної громадськості: минуле, сьогодення, майбуття : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої 75-річчю утворення Луганської області (8-10 жовтня 2013 р., м. Луганськ). –Луганськ : Вид-во ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2013.– С. 281-287.
  8. Жерліцин С. О. Післядипломна педагогічна освіта: професійний розвиток учителів географії : навчальний посібник для самостійної роботи слухачів курсів підвищення кваліфікації / С. О.Жерліцин, О. С.Дубовик, О. М. Трегубенко, О. В. Часнікова, В. Р. Маслова, Н. І. Лисенко. – Луганськ : СПД Рєзніков В.С, 2013. – 108 с.
  9. Жерліцин С. О. Науково-методичне забезпечення впровадження в навчально-виховний процес здоров’язбережувальних технологій (з досвіду роботи Луганського ОІППО) / С. Жерліцин, Т. Ізюмська) // «Освіта на Луганщині». – Луганськ : СПД Рєзніков В. С. – 2013.– № 2 (39). – С. 221-227.
  10. Жерліцин С. О. Післядипломна педагогічна освіта: професійний розвиток учителів географії : навчальний посібник для самостійної роботи слухачів курсів підвищення кваліфікації / С. О.Жерліцин, О. С.Дубовик, О. М. Трегубенко, О. В. Часнікова, Н. І. Лисенко. – Луганськ: СПД Рєзніков В. С, 2013. – 144 с.
  11. Жерліцин С. О. Вивчення особливостей підготовки обдарованих учнів до інтелектуальних змагань як один із напрямків підвищення якості шкільної освіти та професійної майстерності педагогів в системі післядипломної педагогічної освіти / С. Жерліцин, Н. Грабовенко // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України. – 2013. – № 12(19). – С. 116-121.
  12. Жерліцин С. О подготовке учителей к работе с одаренными детьми в системе последипломного педагогического образования // В. Грабовенко, С. Жерліцин // Региональные модели сопровождения и поддержки одаренных и перспективных детей : материалы IV международной научн.-практ. конференции. Челябинский инст. перепод. и повыш. квалиф. работников образования. – Челябинск :ЧИППКРО, 2014. – .С. 90-94.
  13. Жерліцин С. Основні напрями роботи з обдарованою молоддю Луганщини та проблеми відновлення інтелектуального потенціалу регіону / С. Жерліцин // Обдаровані діти – інтелектуальний потенціал держави : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 15-16 жовтня 2015 року., м. Київ. – К. : Інститут обдарованої дитини, 2015. – С. 82-92.
  14. Жерліцин С. О. Творчий учитель – обдарований учень / І. І. Цимбал, А. О. Данильєв, С. О. Жерліцин. – Сєвєродонецьк : СПД Рєзніков В.С., 2015 –324 с.
  15. Жерліцин С. О. Основні напрями роботи з обдарованими учнями Луганської області в 2014-2015 навчальному році / С. О. Жерліцин //Освіта на Луганщині : науково-метод. журнал – Сєвєродонецьк : СПД Рєзніков В. С., 2015. – № 1 (40). – С. 18-27.
  16. Жерліцин С. О. Обдаровані діти – майбутнє країни / І. І. Цимбал, А. О. Данильєв, С. О. Жерліцин. – Сєвєродонецьк : СПД Рєзніков В. С., 2015. – 184 с.
  17. Жерліцин С.  Основні напрями роботи з обдарованою молоддю Луганщини та проблеми відновлення інтелектуального потенціалу регіону / С.Жерліцин // Обдаровані діти – інтелектуальний потенціал держави : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 15-16 жовтня 2015 року. – К. : Інститут обдарованої дитини, 2015. – С. 82-92.
  18. Жерліцин С. О. Основні напрями роботи з обдарованими учнями Луганщини // Науково-методичний журнал «Освіта на Луганщині». – 2015. - № 1 (40). – 2015. – С. 18-27
  19. Жерліцин С. Робота з обдарованою молоддю Луганщини як провідний напрям відновлення інтелектуального потенціалу та сталого розвитку регіону / С. Жерліцин // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – № 4 (47). – 2016. – С. 69–76.
  20. Жерліцин С. Олімпіадні змагання: результати, рекорди, територіальні особливості підготовки учнів до інтелектуальних турнірів / С. Жерліцин // Науково-методичний журнал "Освіта на Луганщині" № 1 (46). 2017. С. 41–50
  21. Жерліцин С. Реалізація регіональної цільової програми  «Освіта Луганщини» на 2017–2020 роки як передумова відновлення інтелектуального потенціалу регіону / С. Жерліцин // Науково-методичний журнал "Освіта на Луганщині" № 1 (50). 2018. С. 40–49
  22. Жерліцин С. Основні напрями підготовки вчителів Луганщини до роботи з обдарованими дітьми (за результатами роботи методичної служби області у 2017–2018 роках) / С. Жерліцин // Науково-методичний журнал "Освіта на Луганщині" № 2 (51).  2018. С. 37–46.

Дочірні категорії