20 листопада 2018 р. у Сєвєродонецькому НВК «Спеціалізована школа-колегіум національного університету «Києво-могилянська академія» відбувся семінар-тренінг для педагогів експериментальних освітніх закладів Луганської області, на який була запрошена тренер фонду LEGO Foundatіоn Ганна Шварова (м. Харків). На заході також були присутні: завідувач кафедри педагогіки та психології Луганського ОІППО Оксана Пагава, методисти кафедри педагогіки та психології Наталія Стрельцова, Яна Чернишова, Наталія Солодка, заступник директора, завідувач КУ «Сєвєродонецький методичний центр» Лілія Князєва, учителі пілотних класів Сватівського, Попаснянського, Старобільського районів.
Відкрили семінар педагоги пілотних класів освітнього закладу Інна Кулочко та Ірина П’ятковська. Разом з учнями 2-х класів вони продемонстрували, як використання конструктора LEGO дозволяє вчитися, граючи на уроках «Я досліджую світ». Під час уроків за темою місяця «Територія» присутні побачили, що заняття з конструктором LEGO підвищують комунікативну активність кожної дитини на різних етапах уроку, формується вміння працювати в парах, у групі, відбувається розвиток творчих здібностей, підвищується мотивація до навчання, а головне – навчання стає цікавим та невимушеним. За допомогою цеглинок LEGO діти провели ранкове коло, повторили матеріал попереднього уроку, складали діаграми успіху, досліджували визначні місця рідного міста Сєвєродонецька, розв’язували математичні приклади, репрезентували цікаві факти з історії міста, відгадували ребуси та будували Палац Дружби.
Ганна Шварова провела тренінг «Інноваційні механізми створення ігрового простору дитини», ознайомила з освітнім потенціалом гри з LEGO, методикою компетентнісного навчання «Шість цеглинок» Web 2.0. Учасники тренінгу опанували цю технологію та отримали велике задоволення від навчання, обговорили якісне впровадження ігрових діяльнісних методів навчання в освітній процес.
Усі учасники семінару зазначили актуальну тематику, високий професійний рівень педагогів, обговорили завдання для подальшого підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників щодо застосування ігрових технологій в освітньому просторі.