Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 25, 26, 28 травня 2020 року відбувся проєкт професійного розвитку «Партнерська взаємодія з батьками – необхідна умова успішного інклюзивного навчання» для керівників та педагогів закладів дошкільної освіти й педагогічних працівників закладів освіти з інклюзивним навчанням.

З учасниками проєкту працювали методисти кафедри педагогіки та психології Луганського ОІППО Катерина Андреєва й Любов Галенко.

25 травня педагоги опрацювали модуль «Психолого-педагогічна підтримка дітей з ООП в умовах дошкільного закладу», розглянувши такі питання:

  • Психолого-педагогічна характеристика дітей з ООП: потреби та можливості.
  • Організація інклюзивного навчання в закладі освіти: підтримка спільноти та психолого-педагогічний супровід дітей з ООП.

26 травня учасники проєкту обговорили питання взаємодії педагогів з батьками в системі інклюзивної освіти. Методисти Катерина Андреєва та Любов Галенко ознайомили освітян з можливостями використання розвивальної дошки (busyboard) за методикою Монтессорі, окреслили особливості психосоціальної підтримки батьків дітей з особливими освітніми потребами шляхом проведення спільних рухливих ігор, спортивних занять.

28 травня педагоги опрацювали основні стратегії формування позитивної атмосфери в дитячому колективі, розглянули соціально-психологічні чинники сімейного виховання, зокрема роль татусів у формуванні гармонійної особистості дитини дошкільного віку.

Наприкінці роботи учасники репрезентували власні мініпроєкти щодо партнерської взаємодії з батьками вихованців. Педагоги подякували за цінний досвід та висловили сподівання щодо подальшої співпраці.